Time to move!

Ja, kära läsare nu är det dags för mig att ta adjö (iaf på prov) från denna bloggen.
Men, jag skulle bli oerhört glad om ni vela fortsätta följa oss på den nya bloggen
Mela som jag startat upp istället för denna.
(klicka på texten Mela så kommer du till den nya bloggen)

Det enda som kommer vara skillnaden mellan den nya och denna bloggen är URL adressen, allting annat kommer vara sig likt. Så jag hoppas att ni alla som läser (både ni som ger er till känna och ni som läser anonymt) klickar er vidare och hänger med flyttlasset.

Tack och Adjö blogg.se


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin nya bloggen är! Jag råkade klicka i fel på din omröstning. =/ Typiskt... fort och fel.

Vet inte vart man kommenterar på den så jag skrev här.. =)

2009-05-10 @ 23:39:38
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Hanna

Vilken vacker blogg du har!

2013-10-12 @ 14:28:14
URL: http://limpon.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback