Sjukstuga...

Ja nu är det sjukstuga här hemma =(
R. blev sjuk i torsdags och har legat hela helgen stackarn... börjar dock bli bättre nu.
Men nu är det min tur istället, helt matt i kroppen och huvudet och känns som om en tenniboll har fastnat i halsen på mig =( *suck* nu vill man ju inte vara sjuk när det är så himlans fint väder nästan hela dagarna!

Ayla verkar iaf ha klarat sig än så länge, hon är lite täppt i näsan och lite hostig i förrigår tror jag det var men annars inget än så länge som tur är!
Hoppas hon klarar sig iaf så vi kommer iväg på babysim i morgon, men om jag inte blir bättre så får nog R och A åka dit själva =( Vill ju inte smitta ned någon av de andra föräldrarna eller barnen i gruppen...

Har varit dåligt med uppdateradet nu ett tag men har haft fullt upp med besök!
Förra helgen var mamma och pappa här medans R. var i Tallin och spelade poker..
Och nu i helgen har min syster och hennes Andreas varit här =)
Kul med lite sällskap och lite hjälp med Ayla nu när R. har varit sjuk och jag har börjat bli sjuk så vi har knappt haft ork alls så skönt att haft dem här då så man fått hjälp med allt!
I fredags var Ayla ensam hemma med Robert, hade gått jätte bra!
Hon kände nog på sig att Pappa var sjuk så hon var snäll och lugn hehe =)
Under tiden var vi andra i Ullared och shoppade hehe =)
Gör ett eget inlägg med bilder på allt roligt jag hittade (förutom alla tråkiga grejer som duschkräm, tvättmedel, skurmedel, handdukar och sådant tråkigt hehe)

Vi var iväg på backaplan och shoppade lite i lördags oxå, och lyckades hitta lite bra solhattar och grejer åt Ayla på H&M =) Så köpte vi revebensspjäll som vi gjorde till middag! Mycket gott måste jag säga! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback