Kan själv!

Då var det sjukstuga här hemma igen.
Vi som kände oss bättre igår allihopa så vi tog oss iväg till babysimmet, med facit i handen så skulle vi nog varit hemma.
Robert snorar och små hostar, jag har hostat så jag spytt och är helt matt i kroppen nu.
Ayla har varit extremt gnällig sedan eftermiddagen och inte alls kommit till ro och kunnat sova, var helt glansig på ögonen när jag skulle ta på henne pyjamas så jag tog tempen på henne och mycket riktigt, feber.
38.7 stannade tempen på, inte undra på att hon varit så gnällig stackarn!
Hon somnade nu strax innan kl.22 efter åtskilliga nattningar.
Idag har hon fått gröt med lite persika/banan puré innan nattningen för att se om hon kanske kan sova lite längre utan att behöva äta under natten, kanske dåligt att pröva det nu när hon är sjuk men gjort är gjort!

Och inte vela hon bli matad heller, hon skulle minnsan hålla i skeden själv.
Mat ÖVERALLT, men hon var ju iaf söt och nöjd under tiden, om hon fick hålla skeden själv vill säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback