babysim

Ja vi tog oss iväg hela familjen då vi känner oss kryare i dag =)
Ayla stortrivdes och simmade nästan lite själv haha Robert drog en liten Anka framför henne som hon sprattlade hej vilt efter och tog sig lite frammåt (självklart med hjälp av mig som höll henne) på magen och jagade ankan och när hon fick tag på den så skulle den smakas på haha
Och inte en endaste liten sur min fören de var dags att åka hem och hon börja bli trötter...
hon somnade i bilen efter vi stannat och handlat till middagen och vaknade inte när ja knäppte lös henne ur stolen och lyfte upp henne...
Helt utslagen var hon stackarn!
Men så fort maten var klar så vaknade hon som på beställning, hon satt dock nöjd i bumbon så vi fick äta upp i lugn och ro, nu börjar hon bli trött igen tror jag för nu gnäller hon en hel del så R. är och byter blöja och tar på pyjamas så ska jag lägga mig med henne på sängen och mata lite och se om hon kan somna =)


Utslagen efter massa skojj på babysimmet...

Kommentarer
Postat av: Madde och Alvin

Haha mysigt att läsa om söta Ayla, skulle va nått för Alvin att charma det :-D

2009-05-05 @ 22:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback