Aylas första fest!

Lånade två bilder av min kära vän Aloma (hoppas du inte tar illa upp men det tror jag inte)

Det är från min goda vän Ann-Louise födelsedags fest i januari i år.
Jag, Robert och Ayla var dit en liten sväng och Ayla var så snäll och glad mest hela tiden, lite ledsen i början men efter att ha fått käk så blev hon jätte glad och nöjd och satt och flirta med alla pojkarna som var där och diggade med till rockmusiken, när de var techno/trance så var hon inte lika pigg på att digga hehe *mamma och pappas flicka*
Tänk att hon varit så liten!!!


Ayla Kramas med "moster" Ann-Louise (Två av mammas absoluta favorit tjejer)


Mina två ABSOLUTA favorit personer


Kommentarer
Postat av: Mari

hihi så söt hon är lilljäntan eran :) min hon börjar bli en djävul hon snart växer nog hornen fram i pannan hehe.. Hoppas å att hon ska lära sig o gå snart går hon förre 10mån så har hon klått storebror hehe hon ha ju några dagar på sig än :)



Vad mysigt de måste ha varit på babysim hade funderingar på att gå på de med casper men de blev inte av om med natalie fanns inte den tiden för de tråkigt...



Nä nu gnäller dom ikapp här så! ha en bra dag!

2009-05-06 @ 09:21:20
URL: http://marajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback