Tröttis

Idag är det en trött liten fröken vi har här hemma!
Hon har ju som ni vet varit ett litet monster senaste veckorna på kvällarna med bara massa gallskrik och missnöje..
ÄNTLIGEN håller det på vända tror jag!
I går så sov hon ensam i sin säng under natten! först sov hon i Roberts famn mellan 21-22 ca sen la han ned henne i sängen och där sov hon sedan till 03.30 då hon vela käka, så jag fick äntligen sova i en säng! =)
Lyfte över henne till mig i sängen när hon vela käka sen somnade vi båda två medans hon käkade hehe =)
Jag hade så sjukt svårt att somna, det var ju första gången sedan hon föddes som jag inte haft henne precis bredvid mig i sängen medans hon sovit. Kollade flera flera gånger att hon verkligen andades hehe *nojjig som man är*
Sen sov hon til 9.30 den natten.

I natt så sov vi hela familjen igen i vårt sovrum *underbart att få sova tillsammans med Robert igen oxå, saknat det under den här veckan som jag fått sova på soffan med Ayla eller i Aylas sovrum*
Hon somnade först och sov i min famn mellan 18-22 sen var hon lite vaken och vid midnatt somnade hon i sängen med oss och vakna bara en gång vi 4 tiden och vela käka lite sen somna om gott =) och sov vidare till 10.30 i morse! så vi fick en härlig sovmorgon!
Efter de var hon vaken en liten stund, käkade sen somna hon igen... Vakna, kräktes ner hela sig själv och soffan så de blev till att bada av ungen hehe =) *mys* så käka hon lite igen efter de, sen somna hon om...
Hon har nästan bara sovit hela dagen tröttfian min! Men förhoppningsvis så blir de inge gnäll i kväll då! och hon håller på vilar upp sig efter 3 veckors övertrötthet då hon inte kunnat kommit till ro och sovit så mycket utan bara varit ledssen.
Nu är hon dock vaken och sitter här bredvid och sparkar på mig och håller på äter upp sig själv =)
Solen är framme nu med så bara Robert kommer hem ska ja nog försöka flirta med han på en promenix i de fina vädret!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback