Shoppat

Igår var ja inne i stan och leta kläder till dopet..
Deprimerande, inte kunna man ha något pga de extra kilon man har kvar från grav. eller så kosta de som väl var fint och passade runt 1000lappen och de har ja varken råd eller lust med att slänga ut just nu...

Fick dock köpt ett par haremsbrallor och en virkad kofta från Lindex, Ayla fick sig en liten body och en vindjacka..
Så blev det ett svart linne och en helt underbar sjal från Rut...

Får väl se om man hittar något att ha till dopet annars får jag slänga på mig något gammalt skräp bara!





Lindex Shop Online - ECO Body
Källa: Bild från Lindex shop online

Kommentarer
Postat av: Helen

åh vilket söt body, skulle nästan kunna gå och handla söta bebiskläder fast jag inte väntar barn. För att "spara" tills den dagen jag får. haha. :)

2009-03-26 @ 19:06:15
URL: http://HelenM.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback