LÖJLIGT stolt Mamma

Ayla har för första gången SKRATTAT i kväll!!
Och då menar jag SKRATTAT, inte bara så där smått och fnissigt som hon gjort i några veckor nu utan riktigt rejält!
Ögonen bara lyste på henne, hela munnen gapade stort och ut kom det absolut ljuvligaste jag någonsin hört!
Vilket underbart skratt, hon verkligen skrattade med hela kroppen, HÖGT och länge!

Hon fick sig en gasballong när vi var på baby-barn mässan i söndags, hon var lite gnällig och ledsen och min rygg orkade inte bära på henne och Robert satt och spela poker så ja satte henne i sittern och bar in den till hennes rum där Robert satt och spelade och ställde sittern i sängen med henne i och lekte med ballongen och då blev hon tyst...
Studerade ballongen länge medans jag satt och röck i den så den prasslade och flög upp och ned, upp och ned osv. osv. (ni fattar) Pratade med Robert och rätt vad det var så brast hon ut i detta underbara gapskratt! =)
Efter en liten stund sa ja åt Robert att ta mobilen sin och film henne för hon var såååå söt! Men när han väl fått fram mobilen och satt på kameran så fick hon syn på telefonen och då blev hon mer intresserad av den istället hehe så då slutade hon skratta så där underbart härlig och bara små fnissa och tittade på mobilen istället *busunge*
Så tyvärr fick vi inte det på film...
Men de minutrarna de pågick har för alltid etsats sig fast i mitt huvud och jag tror nog att jag från det ögonblicket älskar henne ännu mer än tidigare!!
Hur nu det kan vara möjligt!!!!




Kommentarer
Postat av: Syster/Moster

Hon såg nog ditt ansikte spegla sig i ballongen. ;D

Hur går det med skapandet förresten, är lite less på min blogg och behöver en uppfräschning... :D Hinner/orkar inte fixa nått just nu... gravidslö

Puss och kram!

2009-03-06 @ 13:24:01
URL: http://dandellion.webblogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Håller med Syster/Moster. Det var nog dig hon skrattade åt, tror du inte?

Nej skämt åsido, dom är för gulliga när dom skrattar så gott. Synd ni inte hann filma.

Ha det gott o var rädd om er!

Tusen Kram från Muffe

2009-03-06 @ 16:23:18
Postat av: June

Vad härligt! Ville skrattade oxå häromdan. Man blir ju såååå lycklig. Inte klokt vad så lite kan påverka en så mycket =)

2009-03-06 @ 18:08:09
URL: http://mammajune.blogg.se/
Postat av: Lina

Mysigt! :) Men jag instämmer nog i föregående inlägg att hon skrattade åt morsan sin ;) Förresten, vad använder du för program att göra kollagen i? Har letat nåt bra men inte hittat och du gör alltid så fina kollage :) Förresten, du har väll sett att M och jag kommer på dopet? Puss

2009-03-06 @ 19:19:05
URL: http://linadalenius.blogg.se/
Postat av: maria

tack :)

19 februari kom hon.

Vad härligt, jag längtar tills Malva kan skratta :)

2009-03-09 @ 15:02:33
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Underbart!! :)

2009-03-10 @ 10:34:03
URL: http://fredrikaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback