Högbildning..

Japps, nu saknar jag att få sova med Robert såååå otroooligt mycket!
det är knappt att jag minns när vi sov tillsammans senast pga att jag är den som måste natta Ayla och då sovit på soffan eller i Aylas rum på gästsängen för att lätt kunna ge henne mat på nätterna då hon sovit i sin säng...

Så!
Nu ska jag krypa ner och bilda hög i sängen med min underbara lilla familj!
Helt sjukt vad kärlek man kan känna för två personer!
Att få ha er i mitt liv slår verkligen allt annat... och det med häsvägar!





Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hm jasså systemkamera då eller?

Usch segt när SÅ mkt pengar försvinner.

Vi kanske kan försöka ses efter ni kommer hem från dopet o allt sånt?

2009-03-27 @ 06:54:01
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Anki

Plogbilen är ju inte riktigt lika trevligt som vårväder när det snart är april e...:( Men den som väntar på något gott..:)



Vad härligt och kunna krypa ihop och bilda hög som en hel familj. Låter hur mysigt som helst...:)

2009-03-27 @ 12:09:30
URL: http://anki85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback