Ensam fredag...

Ikväll så har vi haft en kort stunds fredags mys här hemma i soffan innan robert som vanligt på fredagar begav sig till cosmopol. Kollade på film, minns inte ens vad den hette så som ni förstår så var de väl ingen höjdare direkt... Och till det blev de tacos :) *glad i magen* Ayla var lite gnällig efter en brumm i brallan och lite spya så stoppade henne i badet och mig själv i duschen när robert drog iväg. Sen busade ja lite med Ayla och slutligen la vi oss ned på soffan och kollade på tv och strumpis käkade lite och somnade sedan gott mot mitt bröst. Passade på att springa iväg med henne till sin säng direkt hon spotta ut bröstet, hon vaknade till lite halvt så fick sitta och vagga sängen och stryka henne över kinden i ca 10min sen somnade hon gott om igen. Kl var strax innan 22 då, hon ligger fortfarande i sin säng och sover :) så det har varit en lång, ensam fredags kväll för mig... Jag är egentligen inte nå vidare trötter ännu men har nu krupit ned i sängen jag med och ska försöka sova lite. Men det är ensamt utan varken bebis eller man bredvid mig... Nu stänger jag locken och önskar er alla en god natt...

Kommentarer
Postat av: Emmelie

E lite förundrad över att du orkar va vaken sålänge jämt :P Haha jag däckar typ tio varje kväll :D

2009-03-28 @ 08:11:05
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Så lite så!

Ja det kan nog ta lite tid men det är nog värt det, alla kommer älska dom!! =)

Lycka till.

2009-03-29 @ 17:51:38
URL: http://pysslamedjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback