Crazy baby mässa

Idag har vi varit iväg på baby-barn mässan som är i stan här på Svenska mässan =)
Ayla har uppfört sig helt exemplariskt, hon somnade i bilen på vägen dit och sov sedan 3timmar i vagnen när vi gick runt och kikade och shoppade loss massor! =D Hon vaknade lagom till vi skulle gå så att hon fick bli fotograferad då dem hade gratis fotografering i ett av liberos "bås" Hon vela inte vara glad utan var mer allvarlig haha men ack så söt endå!



Fick med oss en hel del provgrejer på massa saker, bla blöjor, oljor, krämer, servetter och annat smått och gott i små goodie bags vi fick! Flirtade till mig gravid-påsen av libero oxå till systeryster så hon skall få den sen när vi ses! Massa roliga saker i den med!
Annars så blev de mest kläder till Ayla som shoppades, en liten present till gnutten inhandlades oxå! *stolt moster* =)



En jätte söt kalas kläning från Me & 1 och en söt liten brun kjol med grön groda på från Kameleont
2 små mumin pyjamaser i ljsublått och grönt
En varsin vårmössa till mig och Ayla :) Av märket Frithiof /åre
Rosa med svarta prickar till Ayla och en grå/lila med svarta blommor på till mig själv!
3st små söta haklappar en vit med små ankor från Name it och de andra två från Elodie Details =)

Det blev en del lundmyr grejer oxå =)
Ett helt litet sett i vitt fick hon!
Och köpte man för 400kr i den montern så fick man oxå en Lundmyr badhandduk så det slog vi till på och fick en sådan svart med texten Älskling alldeles gratis (normal pris 250kr tror ja det var) =)



En body med texten Pytteliten
Ett par strumpor med texten Sötnos
En bralla med klassiska lundmyrhjärtat
Badlakar med texten Älskling


Vi köpte även en jätte mysig pläd och 2 par super fina kuddar til soffan!
Så här i efterhand såg vi att vi skulle köpt 2-4kuddar till då vi köpte dem för 39kr st istället för 139kr st!
och pläden för 50kr istället för 150kr tror jag det var.. Skulle även köpt 1-2plädar till de dem var så himla mysigt mjuka och sköna och passade jätte bra i soffan hemma så vi ska nog iväg till Chili nå tag och köpa oss fler plädar och ha i soffan så de blir lite mjukt och gott och annat färg =) Och kuddarna passade bra ihop med dem oxå!



En härlig förmiddag och massa nya roliga saker har det blivit alltså!
Nu ska jag vila lite då de blev en jobbig kväll igår, Ayla är så ledsen nu för tiden om kvällarna och bara skriker och inget hjälper...
Vi har sovit på soffan 4nätter i rad nu för att hon lyckats somna där tillslut och har inte velat riskera att väcka henne genom att lyfta upp henne så vi har sovit kvar där både hon och jag, och nog sover jag bättre i sängen än vad jag gör på soffan så inte konstigt att man är trötter!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

åh va fin bild

2009-03-01 @ 17:44:34
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Anki

Hittade din blogg när jag surfade runt på lite andra bloggar med Bollnäs folk.



Tänkte bara skriva ett stort grattis till Ayla. Helt underbart söt..:)

2009-03-01 @ 20:11:37
URL: http://anki85.blogg.se/
Postat av: Lina

Förresten vännen, klart Marcus och jag kommer på dopet! Så nu har vi O.S.A:t i god tid! :) Puss

2009-03-02 @ 19:37:46
URL: http://linadalenius.blogg.se/
Postat av: emma

Åh va skoj å shoppa lite! aldrig fel när man kan fynda :-)

2009-03-03 @ 20:31:34
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback