Besök, städning, mvc och allt..

Igår efter sjukhuset så åkte vi till centralen och hämtade upp min goda vänn Linnea som varit nere här i trakterna som student ambassadör och då passar på att komma ut hit och hälsa på! =)

Det var hemskt trevligt att få träffa en av de "gamla" tjejerna, länge sedan nu!!! Men snart ses vi allihopa igen oxå till dopet! =) bra 2- veckor kvar tills vi åker upp till Bollnäs! Så 3 veckor kvar till dopet.

Håller på planerar dopet för fullt, räknar ut vad det hela kommer kosta (blir en del då jag gått och blivit så pysslig av mig och vill ha allt fint och ordentligt) har fixat i ordning lite små presenter till en del personer, har börja planera och skissa på hur tårtorna ska se ut som jag ska försöka ge mig på att baka till dopet! Får se hur det hela slutar haha! Men jag hoppas på det bästa! =)

Annars så har jag ägnat senaste tiden till att städa, försöka börja plocka ur garderoben har så sjukt mycket kläder så måste bli av med minst hälften för att de ens ska få platts i min fjuttiga lilla garderob! Börja små rensa Aylas kläder oxå då hon växer som ogräs och kan inte ha hälften av grejerna längre!
Så har jag varit på mvc för återbösk igen och tatt cellprov och lämnat blodprov så ska vi äntligen få veta om Rubella vaccinet tagit denna gången, 3,e gången gillt sägs det ju så håller tummarna!

Nu ska jag mysa lite med Ayla, hon är hemskt kramsjuk och gosig efter gårdagens bravader på sjukhuset!
Så invänta att Robert kommer hem med sin Kusin och flickvän som kommer på besök lite!

Ska försöka vara duktigare på uppdateringar framöver men det är så sjukt mycket att göra och planera och tänka på nu inför dopet och allt så kanske blir lite dåligt ett tag till framöver iaf, men ska göra mitt bästa!
Tha tha


Kommentarer
Postat av: Syster/Moster

Skönt att allt gick bra igår! Tänkte på er hela dagen...

Men du, det gör inget att Ayla vuxit ur kläderna, Gnutten har hintat om att han/hon inte vill vara naken till sommaren... blink, blink ;D

Puss och Kram

2009-03-13 @ 13:46:24
URL: http://dandellion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback