Underbara lilla Ayla

Hon är såååå söt!
Robert skulle byta blöja på henne i kväll, torka rent och greja så fick hon ligga och lufta sig lite eftersom hon fortfarande är lite små röd..
Robert stod och passade henne eftersom hon börjat vända på sig och greja hehe så under tiden gick jag och plockade lite (gäller att passa på medans man får chansen)
Så hör jag hur Ayla nyser riktigt rejält och strax efter hörs från Robert

- Uuuuääääch!!! Vad du är äcklig Ayla!!!

så självklart måste jag rusa dit och se vad lilltrollet lyckats med
så när jag kommer dit kan jag inte låta bli att as garva!
Hon hade sådant tryck i nysen att hon "sket på sig" sammtidigt haha och en riktig sprut var det! typ 2cm från rumpan började bajsranden och så var det på golvet, på tvättmaskinen & lite på Robert *ler*
Hon lyckades missa tvättkorgen med nytvättad tvätt som stod nedanför luckan vid tvättmaskinen iaf tror jag haha =D

Hon är då för söt vår lilla jänta!


Pappa hjälper till med matningen ibland oxå...


Sover i sin egen säng för första gången =)


Fångad på bild mitt i en nysning haha :D


Mammas lilla älskling


"tittar" på tv med mamma =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit lilla Ebba vänder sig inte än. Ayla e snabb hon :)

2009-01-14 @ 10:18:56
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag kan bara skratta! Det var en så härlig historia! Hon kan hon lilla Ayla. Klart hon passade på när tillfälle gavs!

Puss o Kram till er alla 3

2009-01-14 @ 17:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback