Underbar

Igår så firade vi som sagt lite jul här hemma med syster min och hennes grabb Andreas.
Fick många fina klappar igen som vi tackar och bockar för! God mat och trevligt sällskap blev det oxå!
Skulle åkt till Vaxholm och sen vidare hem till Göteborg idag egentligen men Robert var lite dålig i morse så vi åker i morgon istället!

Robert var så söt i går kväll oxå, när jag och Ayla låg på BB så fick ju inte Robert stanna kvar över nätterna och sova där utan fick åka hem till lägenheten. Han hade inte berättat för mig tidigare att varje gång han skulle lämna parkeringen från sjukhuset så var han tvungen att stanna till med bilen för han grät över att vara pappa till världens underbaraste lilla flicka! =) Hur söt får man bli egentligen? Han är verkligen världens lyckligaste pappa min lille pojke!

Men med en sådan underbar dotter som vi har så kan man inte vänta sig något annat heller än att vi är just världens lyckligaste föräldrar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback