Första kalaset

Yes nu har Ayla varit på sitt allra första "kalas" =) Annloo har ju fyllt år hon så i går kväll åkte vid dit en sväng hela familjen. Hon sov hela vägen dit men så precis innan vi kom in åkte det förbi en bil med pajj avgasrör som lät som jag vette satan och väckte henne... så hon var ledsen när vi kom upp så fick börja med att ge henne mat..
Efter att hon fått lite mat och kräkt ner hela mig så blev hon hur nöjd som hellst haha =) Satt med robert eller i soffan och spana in grabbarna som var där =P Diggade musiken gjorde hon oxå, en riktig liten rockbrud är det vi har!

På morgonen i går så satt jag med henne och kolla på Vh1 och så kom det först en PCD låt och då satt hon och små dansa i sittern och stor log hehe efter den kom värsta rock låten med långhåriga, skäggiga män på motorcyklar..
Hon stirrade med stooora ögon på grabbarna på tv.n och när de gasade på motorcyklarna så börja hon skratta och viffta med armarna....
Kommer nog bli jobbigt när denna damen börjar träffa pojkar haha =P meen det är några år dit än får vi hoppas hehe

Idag har vi varit och shoppat lite! hitta lite fint på lindex på rean, och så har vi köpt massa god mat!
Annloo och Rickard kommer hit strax så ska vi ha dubbel dejt hehe =) käka kött och potatis och lite gott, se en film eller så kanske. Och Ayla var så snäll så hela tiden när vi var och handla! hon sov hela tiden typ!
Robert står och diskar nu och Ayla sitter här i sittern bredvid mig och gungar, hon har prövat sitt fina gym idag för första gången oxå! =) Hon låg en stund och var jätte glad, visst hon var inte så intresserad av leksakerna på gymmet utan stirrade mest på tv.n men hon klaga inte på det iaf och kika lite på sakerna så det kommer nog uppskattas av henne sen när hon är lite äldre =)


Nu är det klart med gudfar/gudmor till lillfisen!
Per är det som är gudfar och Annloo blev jätte glad igår när jag frågade henne om hon vela vara gudmor åt vår lilla flicka! Jag har funderat mycket på vem jag skulle fråga om det, ni vet att ni alla finns i mina tankar och mitt hjärta tjejer (ni vet vilka ni är) och ni kommer alla ha en spec plats i Aylas liv hoppas jag!
Men senaste åren så har jag och Annloo kommit varandra så nära och aaa, hon har stöttat mig så mycket i allt som hänt senaste tiden och Ayla trivs bra med henne hehe så tillslut så valde jag att det får bli hon som får bli gudmor =)

Nu verkar fisen vara lite hungrig så ska passa på och mata henne lite nu innan A & R kommer!
Tha Tha!


Nyaste kläderna som hon fått =)


Tittar på tv med mamma =)


Inviger gymmet =)


Posar ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

va roligt att hon tycker om att ligga i gymmet... synd bara att hon tittar på tv istället:)

ja, jag tror nog ni får se upp för alla killar när hon blir äldre, inte killar innan 30 .. he he

hoppas vi ses på Tisdag. kramar sofia & Alicia

2009-01-25 @ 17:19:44
URL: http://aifos.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe ayla o ebba har massa lika kläder nu märker jag ;) urtjusigt

2009-01-25 @ 20:46:03
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tokgillar att ni har styrt ett gym åt ungen!Hon kommer bli grymt biff :)

2009-01-28 @ 21:28:04
Postat av: Carolina

Åh, så mycket söta kläder hon har fått :) Kram

2009-01-28 @ 22:12:51
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback