Vändningsförsök & Späckad vecka

Blev något fel när jag laddade upp filmen (den är egentligen 1min lång ca) så den blev suuper snabb och bara på ca 2sek haha men jag orkar inte krångla med att ladda upp den igen och hålla på, och aaa man ser ju vad som händer iaf... Ayla låg iaf och kämpade med att vända på sig, efter ca 40-50sek börja hon lessna och gäspa *så sött* och sen vipps tog hon i massor och tippade över på mage =) Började grymta som en liten gris så fort hon kom över på mage för hon verkar inte direkt gilla ligga på magen hehe =D Så jag vände henne på rygg igen och så fortsatte det 5-6gånger på raken innan hon tillslut låg och bara prata och skratta på rygg =)



Ayla vakna lite smått vid 3 så då passa jag på att ta upp henne, slänga på ny blöja och springa in till sängen och lägga mig med henne så fick hon äta lite, men hon åt kanske bara 5min sen slockande hon igen och sov till 7 i morse igen Då käka hon en kvart och sen slockna så sov jag till 9 och klev upp då medans hon låg kvar i sängen och sov vidare till 9.30!! *glad* efter det så fick hon ny blöja och kläder på sig och sen började hon ligga på fotöljen och snurra runt som ett litet yrväder!
Nu har hon precis käka igen och ligger utslagen i min famn, funderar på om jag ska försöka lägga ner henne i sängen kanske kanske... fast hon är sååå mysig just nu oxå så vill nog mysa lite till med henne hehe

Denna vecka är en fullspäckad vecka kan man säga, i morgon så ska vi iväg till familjerätten och så ska Robert äntligen få bli pappa till Ayla även på papper! :-) Dem är inte snabba där inte hehe men aa nu äntligen ska det ska alltså!

På onsdag så är det dags för min återkontroll hos mvc, så Robert slutar tidigare för att komma hem och ta hand om Ayla så jag slipper ta med henne dit ensam eftersom det är undersökning och grejer då med, ska även passa på att ta cellprov då eftersom jag fått en kallelse till det och fick tid dne 19,e men ringde och prata med Karin som sa de var okej att vi tog det i samma veva så jag slipper komma dit så många gånger... Skönt att Robert kan komma hem, lite jobbigt annars om hon skulle vara gnällig och ligg i den den där jädra tolen med benen i vädret och inte bara kunna lyfta upp och trösta henne... jag får se till att mata henne innan jag går ner dit bara och i värsta fall om de inte skulle räckaså får väl Robert göra lite ersättning och ge henne, men ska försöka se om dem kan gå med mig ner till mvc så kanske dem kan ge sig ut på en prommenad medans jag är där och sen kan vi åka och handla då det börjar bli dags för veckans storhandling!

På torsdag ska vi äntligen ta oss iväg och träffa flera av mammorna och självklart bebisarna, från forumet som jag haft och pratat med i lite drygt ett halvår om inte mera nu, så vi följt varandras graviditeter osv.
En tjej som är underbar och stället upp på att vi kan få åka med henne jag och Ayla, annars har jag ju så svårt att ta mig någon stans eftersom jag inte har körkort...
Vi hade ju bokat tid för handläggarprovet så vi skulle göra det jag och Robert så jag får köra med honom, meeen det blev till att ligga på förlossningen och föda barn istället för att gå den kursen haha

Fredag antar jag att det blir tjejkväll som vanligt för mig och Ayla och sen på lördag är det ju alla hjärtans så vi får väl hitta på någe mys då hela familjen tycker jag! Får se vad som händer!
Tha tha


Kommentarer
Postat av: muffe

Vad nöjd hon ser ut vår lilla SOLSTRÅLE!

Kram om henne från mormor o morfar!!

2009-02-09 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback