Tjejkväll, vinter och bad

Ja igår kväll var jag då iväg till min goda vän Anjelica på tjejkväll!
Vi svulla massa onyttigheter, doftade på ljus, kikade på tv och snacka massa strunt, hur trevligt som hellst var det!
Och bara 2sms skickade jag til Robert för att kolla läget... 2sms och ja var ifrån Ayla i lite drygt 6timmar!!! Jag är helt imponerad att det inte blev fler =)

Allt hade gått bra för Robert och Ayla iaf, hon hade varit lite ledsen så han fick gå runt med henne på armen i lite drygt en timma. Men bilresan fram och tillbaka till Gråbo hade gått bra och hon sov nästan hela vägen, precis som hon gjorde då dem körde iväg mig =)
Var lite jobbigt att lämna iväg henne när dem skulle åka iväg igen, jobbigt att säga hejdå men det gick bra hon sov så hon märkte inte av att jag bara försvann.. Och det var sååå härligt när dem rammla in genom dörren för att hämta hem mig vid midnatt! Hon sken upp som en liten sol och blev på strålande humör när hon såg mig och jag fick krama och pussa på henne! =)

Vilken otrolig glädje man kan känna! Hon blev jätte pigg och låg på soffan hos Anjelica och pratade och skattade ett tag och blev beundrad av massa folk och hon fick så mycket komplimanger och beröm *stolt mamma*
Hon blev lite ledsen när vi satte oss i bilen men somnade efter några minuters körande... De va lite läskigt att åka bil då de va typ snöstorm ute, under tiden jag var hos Anjelica kom de 1dm snö och blåste som bara satan.
Men idag va solen framme och det har varit plusgrader så det har börjat töa bort nu. Vi tog oss en prommenad i morse ner till hemköp då vi inte hade nå bröd hemma... Gud så svåt det var att köra vagnen i blötsnöslask och vatten som forsade från den smälta snön, skulle ha haft stövlarna på mig men så långt tänkte jag inte fören vattnet börja gå igenom skorna.
Men jag blev hemskt imponerad av Ayla, hon somnade så fort hon kom i overallen och robet lyfte upp henne, hon fortsatte sova när han la henne i vagnen, så låg hon i vagnen medans vi plocka lite och klädde på oss sen sov hon hela vägen till affären, vakna en sväng inne där men låg bara och kika helt nöjd, somnade när vi kom ut igen och väl hemma i lägenheten så fortsatte hon sova i vagnen! ställde den vid balkongen med dörren lite öppet så de var svalt och skönt och hon sov där i 2timmar efter att vi kom hem innan hon vakna och var hungrig =)





Hon har vait glad hela dagen nästan oxå =) Och haft sig lite bajskaos hehe så det fick bli ett bad nu ikväll (som ni såg i föregående inlägg haha) och nu längtar jag såå till babysimmet som börjar den 21/4,e =)
Hon tycker ju så mycket om att bada vår lilla sessa!




Kommentarer
Postat av: jennie - mamma till Oliver

är det ett smultronmärke hon har?

2009-02-26 @ 14:18:00
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback