Paket

Ayla har fått paket idag =)
Från mormor  & morfar har hon fått bla. en fin klänning med rosa/lila stjärnor på och tillhörande turkosa tajts och sjalett.
Från Farfar & Ingrid kom det ett paket innehållande lite mysiga vinterkläder så att inte lillfröken skall frysa om sitt lila huvud och sina små fingrar =)
Och från mamma och Pappa så har hon fått 2par fin, fina klänningar!




Och stora tjejen har legat och sovit själv idag igen på soffan =)
Fortfarande väldans sällan man kan lägga ner henne under dagtid men på nätterna börjar de gå bra att hon sover själv i våran säng och inte ligger på någon av oss utan hon ligger emellan.
1timme sov hon idag på soffan så jag kunna passa på och äta och grejer så det tackar man för! Annars så har hon varit lite små gnällig idag, mestadels sovit i korta, korta stunder i min famn eller legat och käka..
Hon växer verkligen så det knakar, ska bli kul att se hur stor hon är på måndag när vi ska till bvc igen! =)



På lördag ska jag lämna min älskade lilla flicka ensam med Robert i några timmar, är lite nervös över hur det ska gå hehe kommer sakna henne såå mycket! =)
jag ska nämligen iväg ut till Gråbo hem till min mycket goda vän Anjelica på tjejkväll! Så då får Robert och Ayla köra dit mig sen åka hem och göra något roligt bara dem två och så kommer dem och hämtar mig sen =)
Får se till så att Ayla får äta innan vi åker iväg och kanske direkt vi kommer hem igen, och så får väl Robert ge en omgång erättning under tiden jag är borta så hon är nöjd... Jag tänkte försöka se om ja kunna pumpa ut lite men det blir sällan mer än 40-50ml jag lyckas få ut med hjälp av pumpen så har inga högre förhoppningar om att jag skall lyckas få ut 130 så hon blir nöjd...
Ska iaf bli kul att komma ut lite och träffa andra vuxna människor =)

Nu ska vi laga lite käka och ha lite familjemys!
Tha Tha

Kommentarer
Postat av: elin

Vilken otroligt söt liten en :) Fint namn hon har också! :)

2009-02-18 @ 07:40:55
URL: http://johoansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback