Om oss

Rolig grejj! Tack, tack systeryster!

Vad heter ni?
Mikaela & Robert

Hur träffades ni? Vi var på samma lägenhetsfest (17,e april 2001)
 
Är ni förlovade?
Nepp, inte än...

Bor ni ihop?
Japps det gör vi, fick lägenheten 1/12-06 men Robert flytta in först 31/12-06

Har ni barn? Japp, en underbar liten dotter (Ayla) född 17/12-08

Har båda körkort? Nix, bara Robbelibobban...

Kommer du ihåg er första kyss?
 Mnja, TROR det var i grinnhålet hos mamma och pappa efter vi var på bio tillsammans =) 

Vem sa "Jag älskar dig" först? Oj, det minns jag faktiskt inte... Men Robert skrev det först i ett "primitiv sms" som han kallade det =D

Vem är äldst? Robert - 82 

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är Skytt och Robert är Stenbock

Vem fyller först på året? Robert (10,ejan)

Vem är längst?
Robert, nån cm längre än mig... typ 3kanske

Vem sjunger bäst? Ayla ;-)

Håller ni i handen på stan? det händer väl nån gång ibland...

Kände ni varann innan ni blev ihop? Mnja, kan ja inte direkt påstå faktiskt. Lärde känna varandra när vi blev tillsammans

Blev du kär i första ögonkastet? Nja, förälskad.. kär blev jag när han drog upp tröjan och visade magen när han gick med mig hem så ja skulle slippa gå ensam mitt i natten =) Men det var samma kväll som vi träffades på festen.

Har ni någon speciell låt? Njä tror inte det.. men vi har lyssnat på mycket räserbajs! hahaha

Har ni några "fri kort"? Aldrig kommit på tal så måste nog säga nej där...

Har ni varit utomlands tillammans? Japp. Egypten, Frankrike, Lettland, Danmark, Storbritanien, Tunisien ööm tror det är dem bara...

Vilket är ert bästa minne? Måste nog säga ögonblicket då vår älskade lilla dotter såg dagens ljus för fösta gången =)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Inte mycket. Spelar tv.-spel, kikar på tv/film... har det mysigt och underhåller lillfisen våran.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, 2-5km (robert bodde både hos mamma sin och pappa sin på olika ställen)

Blir du lätt svartsjuk? Mnja, ibland 

Brukar ni bråka? Nästan aldrig

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Sms,ar

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hmmm, näsan och rumpan =D

Brukar nån av er prata i sömnen? Robert är rätt lustig i bland i sömnen med vad han vräker ur sig =D

Kommentarer
Postat av: EliN

Tänkte ta å sno det här inlägget av dej om det är oki? annars så tar jag bort det direkt från bloggen. Skrik till då bara :)

2009-02-08 @ 11:38:02
URL: http://elingranath.blogg.se/
Postat av: EliN

ja det är hemskt nära nu :D längtar som en tok. Har fått den där overallen av svärmor så jag är inte säker. Men jag har för mej att jag har sett nå kort på Ayla i en lika......tror..... Sjukt söt är den iallafall.

Ja eran lilla dam börjar bli stor nu. :) Vad mysigt längtar som en tok tills våran lilla skrutt är ute å :)

2009-02-08 @ 11:53:40
URL: http://elingranath.blogg.se/
Postat av: EliN

Det där ska jag sriva upp :)

2009-02-08 @ 12:08:45
URL: http://elingranath.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Tack tack :)

2009-02-08 @ 13:05:48
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Syster/Moster

Tjuvis där! ;P

2009-02-08 @ 15:18:20
URL: http://dandellion.webblogg.se/
Postat av: maria

vad fin bloggen har blivit!

2009-02-08 @ 15:32:55
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback