Mikaela.. The Giant!

Haha =)
Tydligen så tjabblade jag till det lite tidigare i kväll när jag gjorde ett tappert försök att byta ut min profil bild... jag har lyckats radera några rader i kodmallen så den vanliga syns inte utan jag hade slängt in nå annat för att få en stor profilbild tidigare.. och nu tänkte jag att aja, jag lägger bara upp en annan bild där...
Ändrar html adressen bara.. mene blev visst lite fel i uppladdningen av bilden hehe :D
Istället för att ladda upp den i 100 råkade det visst bli 1000 *oops*
Men har försöka ställa det till rätta nu så hoppas inläggen syns ordentligt! =)

Fredrika: du var inte ensam om att inte kunna se för en jätte mikaela alltså =P haha

Vilken familj, en Jätte Mikaela till mamma, En vekling som fryser I öronen till pappa och en liten klösande, attackerande tiger till unge!
Jag fullkommligt älskar min familj!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jätte söt bild.. o hennes klänning va ju superfin:D

2009-02-02 @ 08:33:19
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback