Familjemys

Ja igår blev det riktigt familje mys med körslaget och pizza =)
Grattis till Team Hanna som kammade hem vinsten!
*stolt föredetta Bollnäsbo är man allt ska ni veta* =)

Idag har vi haft det riktigt mys oxå, Har lekt med min lilla tiger hela dagen hehe =P (datumet var fel på kameran i morse när jag tog serie bilderna så ändrat det nu så det stämmer)

Och det har varit så fint väder idag! -2 grader och strålande solsken! Så vi tog på oss långkallingar och begav oss ut hela familjen på långprommenad bort mor Eriksberg... Vi gick och gick och gick i lite drygt en timma, var såå härligt ute! Ayla var en liten ängel och sov hela tiden... När vi kom till Eketrädgatan efter att ha gått en lång omväg dit så frös Robert i öronen så då valde vi att hoppa på spårvagnen och ta den hem istället för att gå den 15-20min långa vägen hem igen...
Så nu har vi prövat spårvagn för första gången med lill tjejen! Och det gick bra hon vakna till för att det blev så stilla men gnällde inget utan bara låg och kika... det gunga en del iaf så hon vyssades lite.


När vi kom hem så vaknade hon så fort vi kom in i lägenheten, men en ny blöja, lite pussar och kramar så blev hon glad igen och sen satte vi oss i soffan så har hon käkat lite och total slocknat igen och sover fortfarande i min famn sedan kl16 ca. Lilla tröttfian våran!
 
Nyfiken liten Tiger

Far och dotter
Visst börjar dem bli lik varandra? =)


Robert håller på plockar lite nu och ska fota lite saker vi ska lägga ut på tradera och se om vi kan bli av med.. Så har han precis slängt in potatisen i ugnen, vi ska äta kassler med bakpotatis!!! *mumma*
Föresten pappa, för att glädja dig kan jag upplysa dig om att jag lärt mig äta wookgrönsaker ;)
Åt kycklingwook och nudlar häromdan och de var jätte gott!

HIttade föresten generations korten vi tog i julas!
Så bjuder på en sådan med! =) 

4generationer
Mamma Mikaela, Morfar Bo, Gammelmorfar Odd & Lilla Ayla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback