Dator haveri

Tänkte bara upplysa er om att vi har lite smått dator haveri här hemma just nu...
Bärbara håller på lägger av.. Igen.. *suck* så har suttit och lagt över alla bilder, musik och sådant som är viktigt och vi vill ha kvar på externa hårddisken idag så ska vi ta och formatera om den sen bara vi hittar installations skivorna och grejer till den!

Så det kanske blir dåligt med uppdatering här ett tag framöver då det är lite svårt att sitta och skriva med en bebis i famnen vid stationära datorn... Och inte har vi nå blåtand på denna datorn heller så kanske blir lite sämre med bilder oxå.. Men ska försöka komma in lite då och då och skriva iaf, vem vet kanske är lillsnurvan så nöjd så ja lyckas skriva ungefär så som nu,,, men hon har varit såå gnällig senaste dagarn...
Idag har hon nästan bara skrikit,,, skrek totalt mellan 10-14 tiden idag typ, vägrade äta, vägrade sova... vi 14 gick jag ut med henne i vagnen en sväng ner till apoteket och köpte hem nya semper droppar och alvedon så vi har hemma och då sov hon 30-35min av de 60vi var ute och promenerade... sedan dess har hon sovit kanske 1½timma i soffan med mig som levande napp.. och har åt iaf lite då.. men hon vill inte riktigt äta innan idag, robert har gett henne ersättning nu iaf och då smällde hon i sig nästan 200ml tror ja de var så nu är hon då mätt iaf lillfisen och sitter och är någorlunda nöjd i sin sitter iaf...

Nu ska ja ta undan disken och dona lite medans hon är nöjd!

10 veckor blir hon idag lillsnurvan!!

Hej Hej

Kommentarer
Postat av: maria

jag fick en liten flicka jag med :)

2009-02-25 @ 21:44:26
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback