Älsklingen min

I kväll har vi bara myst jag och Ayla, Robert är som vanligt på Cosmopol så vi har haft tjejkväll igen!
Suttit och tittat på tv, läst bok, tittat på fina bilder i en bok som jag köpte till Ayla idag för att hon var så himla duktig tjej hos farbror doktorn idag =) Visst är hon lite för liten för den ännu (den är från 1-3år) men det var så himla söt bok med härliga färger så kunna inte låta bli! Och hon gillade den oxå, tyckte spec om att titta på Zebran!



Hon har sovit jätte gott i kväll oxå, käkade vid 9 sen somnade hon strax efter 10 tiden i min famn och där låg hon och sov till ca 00 tiden då jag stängde av tv.n och begav mig in till sängne...
Lade ner Ayla på "min sida" av min och Roberts säng, kunna inte somna själv så hämtade datorn och nu ligger jag här och kikar lite, det är helt sjukt vad orolig jag är inför magnetröntgen... har små gråtit till flera gånger i kväll bara jag tänkt tanken på att min lilla bebis ska bli nedsövd *usch* trodde inte det skulle kännas så här jobbigt! Men det känns verkligen SKIT jobbigt... Så därför jag har lite svårt att sova tror jag...
Men Ayla sover gott hon iaf! =)



Så där ser det fortfarande ut här bredvid mig i sängen =)
Jag är så stolt över min lilla tjej att jag kunnat lägga ner henne i sängen, utan att hon vaknat och att hon sover vidare efter det! Nu är vi inne på rekord tid oxå!!! 30min är rekordet sedan tidigare men nu har hon legat här i lite drygt 1timme "själv" och sovit... Så snart kanske man ska våga sig på att lägga henne i spjälisen oxå kanske?
Fundera på att köpa vyssanlull tassar att sätta på den så att vi kan gunga sängen så kanske hon somnar lättare om hon skulle vakna när vi lägger ner henne...
Hon blir ju trotts allt 2månader på tisdag så det känns som att för vår egen skull ska vi försöka att lära henne sova i sin säng, för att ju längre tiden går ju svårare tror ja de kommer bli att vänja av henne vid att sova med mig och Robert...


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Usch jag förstår verkligen hur jobbigt de måste va.

Jag e livrädd inför Ebbas läkarbesök på tisdag.

Hon har ju en knöl vid vänster ögonbryn, livrädd d säga den e farlig :(

Usch!

kram på dig

2009-02-14 @ 08:56:20
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback