Vårstädning!

Ja idag är det vårstädning som står på agendan!
Men kollar man ut är de mer försommar, björkarna har fått gröna små musöron, blommorna doftar gott och står i full blomm, humlorna surrar runt, fåglarna kvittrar och solen skiner som om den bara hade i dag kvar att skina!
Började visserligen sent med att komma igång och städa så har inte kommit så långt men jag har börjat iaf!
Tagit en liten paus för att mata Ayla nu så passar på att skriva lite när jag änd sitter med henne i famnen =)

När jag tvättade av fönstrena i vardagsrummet och öppnade upp för att ta utsidan så fick jag syn på något sött!
Ett litet kärlekspar satt där emellan och tröck, trodde dem var döda men när ja blåse på dem så flög dem sin väg...


(Ni ser ju hur rena och fina fönstrena verkar vara haha, så det var verkligen på tiden)

Prövade att ge lill strumpan gröt i dag igen, gick lite bättre denna gången hon åt nästan 2matskedar
Och så här glad var man medans mamma gjorde i ordning gröten!


Nehä!
Nu sket Ayla ner sig haha =)
Blöjbyte och så fortsätta städa för min del nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback