Svar på frågor

Har fått någon fråga som jag tänkte att jag kan väl svara på..

Fråga 1: Vilken är din favorit glass?
Fråga 2: Sillisar vs. Naturell - Min synpunkt

Svar 1:
Måste nog säga att det är (förutom en bägare mjukglass med nougat topping) så är det GB,s Twister!

En underbar blandning av Exotisk Ananas, traditionell jordgubb och citron-lime.
Mjuk och go på insidan men hård på utsidan.


Svar fråga 2:
Jag tycker som så att det är upp till en själv hur man gör ang. om man vill ha silikon eller inte.
Visst finns det dem som går till överdrift, men jag förstår de som gör det snygg och så de ser bra ut, inte för stort och inte för smått... Sådanna som förlorat ett bröst i Cancer, jag tackar utvecklingen för att de personerna kan tack vare plastik få ett nytt bröst!
Jag själv skulle i nuläget inte ens komma på tanken att stoppa in något i brösten, men om en 10-20år och kanske efter en eller ett par ungar till så står jag väl säkert och hänger på dörren till mannen/kvinnan med skalpellen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback