Shopping =)

Då var vi hemma från kirurgen igen då!
Allt gick bra, hon låg och prata och skratta åt doktorn och uppförde sig exemplariskt hela tiden!
Och som vanligt så blev det fotografering efter träff med läkaren och det njöt hon som vanligt av hehe =)
blev lite arg när vi la ned henne för att ta på jackan igen men bara hon kom upp i famnen blev hon nöjd, och somnade innan vi lämnat sjukhusområdet på väg in till stan =)
Så vi har promenerat runt i stan och kikat hon sov hela tiden!  Så nu har jag fått shoppat lite nya kläder till mig själv, och detta var nog första gången vi/jag varit på stan och handlat sedan vi fick veta att jag var gravid som det INTE kom med något bebis plagg hem haha =D Och då letade vi endå efter en vit omlottsbody som vi tänkte hon skulle ha under dopklänningen, men utan lycka... hon har bara en och den är lite liten men går väl att klämma på na om de skulle behövas haha annars får vi ta en annan vit med ljusrosa sjöhästar haha =)
Nåja, jag fick köpt massa fina kläder iaf! =)
Lindex Shop Online - Bälte Lindex Shop Online - Solglasögon
källa: Bild från Lindex Shop Online.

  

Benvärmare & Knästrumpor...



Armband & Örhängen

Så blev det ett par svarta leggins och 2st klänningar även de från Lindex.

Sen var vi in i en skoaffär och då blev jag kär! =)
Kunna bara inte låta bli hehe, de stog så ensama och bara väntade på att just lilla jag skulle snubbla in där och ge dem ett nytt hem!


Kommentarer
Postat av: June

Wow sicka söta skor! I LÖÖÖÖV skor, mitt enda och största missbruk! =) Och gud va gulliga benvärmare, såna måste jag nog med ha! =)

2009-04-02 @ 20:15:09
URL: http://mammajune.blogg.se/
Postat av: Lina

Love the shoes!! :)

2009-04-02 @ 20:30:39
URL: http://linadalenius.blogg.se/
Postat av: Helen

skit snygga skor! :)

2009-04-09 @ 20:49:19
URL: http://HelenM.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback