Ont i hjärtat :(

Har inte lyckats komma så långt ännu då Ayla inte alls vill ut och åka bil idag. Hon satt och lekte och var nöjd en stund i början sen somna hon men sov inte mer än en timma och då hon vakna blev hon jätte ledsen! Stannade till vid närmsta mack och bytte blöja, men var bara lite kiss. Satt i bilen en stund och ammade henne sen var hon nöjd kanske 5min efter det och vi hade börjat åka iväg igen. Sen blev hon ledsen igen, och inte lite heller... Har suttit och försökt få henne somna 20min ca men hon bara skrek och försökte sätta sig upp, hon verkar inte gilla att sitta så tillbaka lutad som hon gör i bilstolen. Men tillslut så lyckades jag lugna ned henne genom att pussa på henne och prata lugnande medans hon krampaktigt höll tag om båda mina händer... Så nu sover hon äntligen igen. Fy tusan vad ont de gör i hjärtat när hon blir sådär ledsen :( och att inte kunna göra något mer än det man redan gör för att trösta. Nu sitter hon som sagt och sover igen iaf men snyftar som tusan och de små rinner lite tårar då och då... Tycker så synd om henne :( vill bara plocka upp henne och hållaom henne och berätta för henne hur mycket jag tycker om na!!! Hon måste tycka jag är en hemsk människa just nu som tvingar henne sitta fast spänd i bilstolen, men nu hoppas jag på att hon sover iaf en 2-3timmar så vi hinner ta oss till örebro då vi tänkt stanna och äta där. Ska försöka sova lite nu jag oxå, känner mig helt matt i kroppen. Förhoppningsvis är vi pigga och glada både jag och Ayla sen när vi vaknar! Natti, från ett grått sverige, någonstans längs e20 norr...

Kommentarer
Postat av: Mari

Hejsan så ni är på väg till bollnäs, vad kul kanske kan vi hinna träffas en sväng så ayla kan få sin present från natti..:D! kan väl höras nå kram kram mari

2009-04-04 @ 12:50:39
URL: http://marajsan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej Mikaela.

2009-04-08 @ 15:43:56
URL: http://annacamilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Oj jag råkade skicka bara det haha sorry. Jo i alla fall vill inte verka påflugen på något vis men jag har funderat lite över märket din dotter har. En tjej på Tims dagis har också haft det men hennes har nu växt bort. Jag undrar bara vad det är, vad det kallas och vad det beror på att vissa barn får det? Kram :)

2009-04-08 @ 15:49:03
URL: http://annacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback