Bollnäs

Ja, nu har jag lite tid över att försöka printa ihop något!
Ayla sitter bredvid i bumbon och leker med sin lilla prasslande blomma..
Hon gillar verkligen bumbon haha =) Hon tackar mormor så mycket såå för den!
Se bara så glad man kan vara!



Det har varit väldans skönt att få komma bort lite från Göteborg ett tag och kunna få lite hjälp med lill strumpan våran.
Skönt att ha mor/far föräldrarna på lagom håll för att kunna ha barnvakt lite då och då!
I Onsdags så var vi tex på bio jag och Robert så var Ayla hemma hos sin farmor och det hade gått jätte bra!
I lördags kväll efter dopet så var vi ut båda två och då var Ayla hemma med mormor och morfar hela kvällen, det hade gått jätte bra då med, hon hade somnat vid 19.30 ca och sen sov hon utomhus ända till strax efter kl 01 då dem väckte henne för då vela mamma och pappa gå och lägga sig så dem hade precis tagit in Ayla och börjat ge henne lite mat när jag och Robert kom hem efter en helkväll bland goda vänner!





Förra lördagen hade vi en liten dopmiddag hemma hos svärfar och hans familj,
det var min familj, svarfar med familj och svärmor med familj som var närvarande!
Ena av Roberts bröder kunna dock inte vara där men annars så var vi en stor glad skara människor som åt en underbar middag, Svärfar är allt bra duktig på att laga gotte grejer han måste jag säga!
Och måste erkänna att Robert är rätt duktig han med på att laga mat!
Det blev en trevlig tillställning men mycket glada samtal och många skratt, blev lite mycket för Ayla efter ett tag så hon blev rätt ledsen men då kom svärmor och tog på sig att få henne att somna och det gick utmärkt sen sov hon nästan till kl 02 då vi slutligen bestämde oss för att nu var det nog minsan dags för att fara hemmåt och sova lite! =)









Hjälpte Syster min med att knyta sjalen oxå så hon fick pröva och öva sig lite inför deras kommande lilla bebis!
Men Ayla låg och sov just då tror jag det var så därför fick hon låna sig av Aylas lilla poker apa istället och stoppa i sjalen! Haha



Annars så har vi mest tagit det lugnt och haft det skönt uppe i Bollnäs, bortsett från dopet då som blev rätt stressigt att få klart allt till) Men dopet berättar jag om i ett nytt inlägg!

Resan hem gick bra oxå, hon sov mestadels, stannade till strax innan vi stannade för lunch så Ayla fick sig ny blöja och plocka lite blommor till pappa =)


Nu måste jag gosa lite med Ayla känner jag =) Hon har vaknat och är leksjuk låter det som hihi

Tha tha så länge

Kommentarer
Postat av: Syster/Moster

Varför ser jag så Mupp ut på kortet då? Skämma ut syster va? ;P Lillfisan är alltid lika söt och go! Hur gör hon? ;P Du, förresten. När det gäller sjalen, vad var det för sort ni hade? har kollat lite på Tradera bla. men finns ju massa olika...

Puss

2009-04-14 @ 15:55:36
URL: http://dandellion.webblogg.se/
Postat av: EliN

Måste fråga om du vet vart din mamma har fått tag på Bumbon??? Kolla på barnenshus i söderhamn men dom hade ingen vad jag kunde se.

2009-04-17 @ 16:07:40
URL: http://elingranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback