Babysim

Idag har det varit premiär för babysim!
Det gick hyffsat, Ayla var dock hemskt trött då hon sovit dåligt under dagen och inte åt hon spec. mycket heller under dagen.
Märktes att hon var trött och det var nära att vi tänkte avbryta tidigare och kliva upp för hon vart så ledsen ett tag men det gick bra iaf så vi var med hela tiden, men det var först efter vi sjungit björnen sover och det var dags att kliva upp som hon blev på bra humör hehe =)
Men, får hoppas på att hon ätit och sovit bättre innan nästa gång nästa vecka så kanske det går lite bättre!



Tog mig en liten kvällspromenad oxå ned till hemköp och en liten sväng runtom för att rensa tankarna lite...
Har varit på deppigt humör halva dagen men nu är det bättre!
Köpte lite blommor till R. oxå =) Det är ju 8 år sedan vi träffades på Lördag men då är han i Tallin och spelar Pokerfinnkampen, så hade ja lite dåligt samvete över hur bitter och ignorant jag varit hela eftermiddagen/kvällen efter babysimmet...




Är lite väl kännslig fortfarande och Ayla blev ledsen så fort jag skulle försöka ha henne i vattnet eller trösta henne när hon var ledsen men blev glad så fort hon fick komma till R. så blev lite depp över det.
Men jag vet ju att det inte är något personlig emot mig från henne, när hon är övertrött som hon var då så vill hon bra ha bröstet när hon är hos mig och hon fick ju inte det på en gång då... Men hon somnade så gott så mot min axel när jag bar henne till bilen, sen sov hon hela resan hem och sen sov vidare nästan 3timmar i vagnen på balkongen.
Så nu är hon pigg och glad och vi har pussats och kramats lite så nu är jag på bra humör igen!
Tänk att ett litet leende från denna underbara lilla fröken kan få en på bra humör, hur nedstämd man än är!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Gud vilka fina bilder du gör på henne!

2009-04-22 @ 07:49:52
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: EliN

Lilla sötnosen. Ni får flytta hem om en sådär 18år så får vi para ihop henne och Max HAHA

2009-04-22 @ 11:14:46
URL: http://elingranath.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Tack! =)

Åhh så kul att dom gillade dom och det var så lite så, jag delar gärna med mig! :D

2009-04-22 @ 12:48:17
URL: http://pysslamedjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback