Still i växten?

Hmmm tycker nog att magen inte riktigt växer som tidigare... känns som den inte växt ett dugg senaste 5 veckorna :O


 
V 22+1                                                          V 24+5


Egentligen kanske man borde vara glad att den inte vuxit mer så man slipper iväg och köpa nya kläder igen stup i kvarten, det är inte direkt billigt för de mesta och finns ju nästan inte ens att få tag på då alla stänger ner sina mamma avdelningar *tycker jag är skit för övrigt att dem gör*  och jag blev ju stor om magen snabbt jag så förhoppningsvis så växer lillen och livmodern som den ska iaf, ska iväg till Barnmorskan i morgon kl 15 för nästa rutin koll och då blir det väl till att mäta magen första gången (Sf-måttet, från blygdben till kanten på livmodern mäts det) så får man väl se vart på kurvan man hamnar om det är över, under eller i mitten...
Ska bli skönt att få höra lill*ns hjärta igen oxå vilket jag antar att vi kommer lyssna på igen :)


Näää nu ska jag få lite mat i magen sedan bege mig mot centrum!
Ska möta robban i stan så ska vi kika lite på tyg då jag tänkt mig försöka mig på att sy säng kläder till lillen hehe =D får väl se hur det går med det projektet men det är det som är planen iaf haha =D
Och så kanske de blir nå mer kul vi hittar :P går ju lixom inte riktit att låta bli haha allt är ju så smått och så sött!


Tha Tha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback