Ont :/

Gud vad ont det gjorde i natt, tog bra tag innan jag lyckades somna och blev helt tårögd så fort jag försökte vända mig i sängen...
Tog nästan 30 min för mig att komma upp hit till soffan i morse nu.. och har fortfarande som en rejäl mensvärk och är helt öm i hela svank regionen...
Börjar nästan bli lite smått orolig :/
Och mvc har inte telefontid längre idag och jag klarar absolut inte av att ta mig ner dit själv.. Robert är på praktiken han så... Undra jag hur länge till man ska orka stå ut med det här innan vi måste ringa in till förlossningen och höra efter vad dem tycker vi ska göra om jag bara ska avvakta och vila eller om vi måste komma in...

Och jag är hungrig som en griiis men har ont så jag mår illa så är lite svårt att röra sig och försöka få ihop något ätbart då :(

Nu är jag verkligen ynklig och det är SYND OM LILLA MIG!!!!



Kommentarer
Postat av: Muffe

Har du fortfarande ont???



Ring förlossningen och prata med dom och tala om precis hur det är o varit i natt.



Bättre att rådfråga dom i tid än att det blir nåt tokigt av det. Det kan ju ev vara sammandragningar som är kraftiga men man vet ju inte. RING dom o fråga vad göra. Även om inte Robert kommit hem.

2008-09-12 @ 14:19:31
Postat av: Systeryster

Håller med mamma!!



Ring förlossningen, dom finns där för att du skall ställa "dumma" frågor. Bättre att göra det 5 gågner för mycket än 1 för lite.

Det är inte meningen att du ska ha så ont!



Kramar!!!

2008-09-12 @ 15:27:06
URL: http://dandellion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback