Mammas lilla ninja

Hehe
I förrigår när Robert satt vid datorn och jag var in och skulle säga god natt (tror de var då om ja inte minns heeelt fel) så spulle han klappa och pussa på magen lite och säga gonatt till vårt lilla djur där inne, så lutade han huvudet emot magen och då passar vår underbara lilla gobit på att ge han en liten känga i nyllet ;)
hehehe Mamma (jag) blev så stolt sååå hahaha

Och under nästa vecka tror vi det blir så beställer vi vagnen! :D



Blir antagligen den där färgen på den, och så något lite mer färggladare alternativ till täcke,filt och så en sand färgad åkpåse tror vi =) Sen när lillen är ute så eventuellet att vi köper ett extra top set så att vi har basen kvar i grå-svart och kanske någon gladare färg på sufflett och "Ligg locket"





Där är sängen som vi bestämt oss för att köpa oxå =)
men det blir antagligen först när vi köpt ny bil som vi åker iväg och köper den och byrån som vi sett ut... Får inte plats i bilen vi har nu tyvärr och känns onödigt att betala för hemkörning av det när det bara är en liten säng och en byrå som vi ska ha... Och hyra släp känns lite drygt det med.
Så antingen om vi kan låna en bil av någon som har större som de går in i eller så får de bli när vi köpt ny som sagt...



Känns kanske lite tråkigt med allt i vitt på möblerna hehe =) Men det står redan en vit garderob inne i nuvarande gästrummet som kommer få bli bebis rum, och den går inte att flytta på då den är fast monterad i väggen...
Och sen så är det ju blåa tapeter där inne så det är rätt färgigt ändå faktiskt =)
Har tänkt köpa lite wallis i nå roliga mysiga former och färger som jag ska "klistra på" på byrån och så sen när vi har fått i ordning allt så man ser helheten i sig =)

Kommer bilder på det så småningom när vi fått ordning på allt, ska ju köpa täcke, kudde, sängkläder, spjälskydd och aaa massor av saker mer till som kommer att vara lite mer färgrika oxå så =)
Har tänkt mig försöka komma iväg och köpa nå mysigt fint tyg och försöka mig på och sy egna små sängkläder bara jag får orken att göra det haha =) känns som att det inte kan vara så speciellt svårt så, och jag har ju inte så mycket annat bättre för mig om dagarna!

Aja, nu får de bli sängen för mig tror jag, är lite lagom trötter då de bara blev en 6 timmars sömn i natt *gäsp*
Sova lite så det blir onsdag snart så man får komma iväg till morskan och lyssna på lilla hjärtat igen och mäta magen och sådant skojjsigt! *längtar*

Tha Tha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback