lite snabb uppdatering...

Mmm de var några dagar sedan jag skrev något nu...
Men har inte haft någon ork till att skriva eller något annat alls om jag ska vara ärlig...
Har bara varit vila och vila och vila som gäller för hela magen drar ihop sig vid ansträngning men det är iaf bättre nu än vad det har varit!

Lillen är kvar där inne än så länge och har börjat röra lite mer på sig nu igen som tur är!
Ikväll har den levt rövare rejält ett tag =)



Så här såg magen ut alldeles nyss i några minuter hehe
Kanske ska tillägga att jag ligger raklång i soffan....
Antar att det är huvudet och rumpan som den lille trycker ut, men vilket som är vilket vet jag inte riktigt hehe men jag vet att det gör riktigt ont i bland när den trycker ut en kroppsdel sådär på höger sidan...
Han/hon gillar verkligen höger sida alltså, på denna bilden är det inte så farligt uttryckt endå utan de brukar vara bra mycket mer och det känns kan ja lova!


Kl har precis passerat 12 nu och då är vi inne i v27!
13 veckor kvar nu "bara"  känns som det börjar bli dags att sätta fart med alla inköp av större saker nu pengar kommer i början av nästa vecka så de blir nog till att beställa vagnen då iaf tror jag.. kanske väntar lite så den inte kommer precis när vi förhoppningsvis är i bollnäs men snart så! *längtar*


Näää nu blir det sova,är helt matt i hela kroppen och varm som en gris.. flyter nästan bort här!

Uppdaterar mer och oftare ska jag försöka med igen framöver  nu...
Men nu vet ni lite av hur läget är för tillfället iaf, så håll till godo tills det kommer mer!

Tha Tha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback