Kalas, Finbesök & GRATTIS till mig!!!

Yupp, i lördags var vi som sagt på 24 års kalas hos Anders :)
Vart en trevlig liten förfest där hemma hos honom, men strippning, rödvins spillning och gasläckor hahaha
Jag och Robert blev kvar ända tills de var dags för övriga party deltagare att bege sig ut på krogen, då tog vi magen och gick hem igen. Skönt att vi inte bor mer än några 100meter ifrån varandra :)








Och i afton får vi "Finbesök" från Stockholm oxå :)
"Lilla" Christoffer kommer ner en liten sväng för nå jox med jobbet sitt och passar på att komma och sägs hej till tjockis magen i samma veva haha =)




Nä, nu ska jag ta och tvätta lite och kanske få lite krubb i kistan (vart nu det ska få plats när bebisen tar upp allt utrymme)
Ska nog försöka mig på och baka lite kanske, kanske, kanske oxå...
Om jag orkar :P haha

THA THA!




Dagens Namn: Mikael & MIKAELA
Grattis till mig själv idag!!!



Kommentarer
Postat av: Angel

GRATTIS!!!!!

2008-09-29 @ 12:22:57
URL: http://dandellion.webblogg.se/
Postat av: MUFFE

GRATTIS på namnsdagen! Hoppas allt lugnt! Och att magen växer på som den ska. Ikväll ska jag städa stugan tills ni kommer hem! Vi höres var rädd om er!!!

PUSS o KRAM MAMMA

2008-09-29 @ 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback