"Familje mys"

Mmm nu har vi haft de lite mys ett tag =)

I Tisdags så var tog Robert mig och magen ut på middag, Jensen´s fick det bli och jag kan ÄNTLIGEN äta kött igen!!!
Underbart gott var det faktiskt, fick dille på pepparsåsen och vitlöksbröden som försvann från min tallrik i ett naffs hehe

Efter det så gick vi genom stan och bort till Biopalatset och kikade på bio, The dark NIght fick det bli.
Hemskt bra film måste jag säga!  Hemskt tur oxå att ja kan styra hormonerna liite iaf för vid något tillfälle då de var lite sorgligt så började jag gråta lite av någon anledning haha =) Hade ja inte kunnat hejda hormonerna i de läget så hade det slutat med stor tjutandes snyftningar och klaganden från andra bio besökare hehe ;)
Men det gick bra och jag sammlade mig snabbt!
Och jag kan nog hålla med alla skriverier som varit i tidningen förut att Heath gjorde en av sina bästa roller i den här filmen, jävla synd att han skulle ta livet av sig :(
Om man inte viste att det var han som spelade jokern så skulle jag faktiskt aldrig ha gissat på att det var han!
Gjorde om rösten hela tiden och aaaa såg inte ut som honom med allt smink och sådant, grymt bra insatts =)




I går så var vi iväg en sväng till Ullared efter att Robert kom hem från skolan...
Hittade en hel del små saker och mysiga filtar, nappar, skötbädd m.m till lilla djuret :)
Gick runt där några timmar iaf och kikade och klämde och kände, blir en till resa dit innan lilla djuret ska komma ut iaf då vi hade tänkt köpa sängkläder och sådant oxå men eftersom vi ännu inte varit iväg och köpt spjälsängen och sådant och hade helt glömt skriva upp måtten på täcket/kudden och de vi tänkt köpa så blev de inget med det... Varken till säng eller vagn så det blir som sagt en till resa dit efter att säng och vagn köpet är avklarat :)

Och nu äntligen har vi sladd så vi har lyckats koppla in hemtelefonen!
Så nu är det fritt fram att ringa på den! Fick första samtalet i morse hehe, tråkiga var bara att det var en felringning :(
Jag som har så tråkigt här hemma utan något att göra!


Nääää nu får de bli till att mata magen liten! den kurrar för fulla muggar =)
Och har ju inte bara mig själv att tänka på nu längre så jag får nog göra som den säger hehe ;)

Tha tha!



Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback