Ännu en helg till historien

Då har vi äntligen fått ut allt ur förrådet, tack och lov var det mycket som gick att rädda...
Har börjat skriva lista idag på allt men aa vi hade kunnat vara lite mer effektivare än vad vi varit men jag får sätta mig i morgon på dagen och gå igenom allt så gott det går...

Och robert är så duktig så och lyckas vinna lite på pokern så för tillfället ser det inte ut som några problem med att vi ska kunna köpa en ny bil under oktober =D
Vi fira lite ikväll med tacos och gosaker och kikade på 2 days in paris, rätt annorlunda film måste jag säga....


I går så hade vi besök av lille herr Lindgren, var iväg och köpte lite ostbågar och burger king mat =P
Pojkarna drack några öl till fotbollen medans jag själv satt och svulla i mig fanta.. tror ja börjar bli lite beroende av de :S *illa, illa för vikten*
Blev en lång kväll som inte avslutades förens efter kl 2 på natten, gud så trött jag var då måste jag erkänna! Men känns lite oartigt att gå och lägga sig när man har gäster på besök hehe =) även om Johan och Robert höll sig sysselsatta med tv-spelet och jag mest låg och slappa och kika på och prata massa strunt i soffan hehe Lyckades vinna på Buzz iaf när vi spela de *stolt*

Tha Tha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback