Uttråkad

Ta fram din mobil , gå in på kontaktlistan


Känner du nr 20 ?
Anna Söroms, Min lilla snäcka! =D

Hur ofta träffar du nr 5 ?
Andreas, Systers pojkvän & min gamla chef..
Träffar inte allt för ofta nu för tiden när vi bor så långt bort

Har du kramat nr 17 ?
Anna Norin, Ajjamensan det har jag.. flera gånger dessutom =P

Brukar du vara med nr 13 ?
Ann ( i göteborg) nix, träffat henna någon enstaka gång bara

Är nr 27 snäll ?
Haha Bollnäs Taxi... Mnjaaa dem brukar ha så långa vänte tider såå men ibland så!

Tycker du om nr 31 ?
Carolina Westergren, japps hon e go hon!

Är nr 22 din bästis ?
Ann-Sofie H. Mnjä, en gamal jobbar kompis :)

Har du pussat nr 10?
Andreas O. Nix det har jag inte

Har du varit hemma hos nr 6 ?
Hellmers. De beror på hur man ser det...
Inte där han bor nu men tidigare för några år sedan i bollnäs så...

Vill du vara med nr 24 ?
A-kassan... Haha jo det känns rätt bra att vara med där faktiskt haha
Men dem kunna gärna vara mer generösa tycker jag =D

Kan du tänka dig att krama nr 11 ?
Andreas Sjöberg. ABSOLUT! Han har goa kramar den pojken :)

Är nr 15 söt ?
Anna Hägg. Ja hon är jätte söt tjej :)

Har du varit kär i nr 28?
Bovärdskontoret.. Hmmm njaaa inte direkt va :)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

inte fan kan de ha med graviditeten o göra eller? så jävla konstigt bara att dom helt plötsligt försvinner :S

2008-11-01 @ 15:51:02
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Emma

Bra att dom håller lite extra koll! Visst vill man träffa bebis och så men inte så snart! Så ja hoppas lill*n orkar vänta några veckor till för dig :-)

Sägs ju att dom brukar röra sig mindre mot slutet av graviditeten eftersom de inte har lika mycke plats. De fick jag höra när jag väntade Elton men inte tyckte ja att han lugna ner sig nåt. Han höll på att sparka ut mina revben!

2an i magen nu har börjat sparkat en del och rör sig allt mer och mer... Mysigt, än så länge :-)

Prata me cattis för nån vecka sen och hörde att Manne också skulle ha en till men hon visste inte riktigt när..

hoppas allt är bra!

kram

2008-11-02 @ 07:54:22
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: maria

hahahaaa jasså du har inte varit kär i bovärdskontoret? :p

2008-11-02 @ 16:53:44
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback