Sjuk?

Eller är det bara biverkning från antibiotikan?

Mår så fruktansvärt sjukt illa!
måste verkligen kämpa för att få behålla maten jag lyckats få i mig...
Är helt matt i hela kroppen, blir yr så fort jag reser på mig...

Magen är helt spänd och lillen rör sig knappt (hade hicka för en liten stund sedan ett bra tag så h*n mor nog hyffsat iaf)
Så trycker det på över bröstkorgen så jag har helt svårt för att andas och mår bara mer illa av det =(

Tror jag lyckats få fason på papprena till fsk iaf, Robert och mamma ska få läsa igenom bilagan bara och säga om det verkar okej så ska jag posta iväg det i morgon så hinner jag justera det senare i dag om det skulle behövas.

Men det har verkligen tagit heela dagen att fixa de där jävla papprena, och senaste timmarna har jag ju bara börja må mer och mer illa så nu bara ligger jag och stirra i tv.n och försöker få behålla maten och tycker synd om mig själv...

*suck*

jag skulle ju baka i dag =( 
men men får hoppas jag mår bättre i morgon så kanske jag kan göra det då....

Kommentarer
Postat av: maria

Ja, det måste vara nån typ av snabbgraviditet på typ 3 månader :p

Okej, det kanske inte är så lätt att få HP. Jag tänkte prova att söka iallfall. Vad jobbar du som?

2008-10-27 @ 19:57:55
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Emmelie

krya på dig, hoppas de går över. Har själv mått illa o känt mig som jag e på g att bli sjuk idag.

2008-10-27 @ 20:36:30
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback