Pappa på besök

I eftermiddags så kom min "lille" käre far ner och hälsade på sin lilla tjockis till dotter hehe
Han skulle på jobb i jönköping i morgon så passade på att komma ner i dag redan så han kunna få hälsa på magen lite =)

Vi satt och tjöta en stund i soffan sen for vi iväg till Ada´s och käkade lite middag.
Plankstek blev det! Huur gott som hellst!!!


Sen körde pappsen hem oss igen och själv for han in till stan till hotellet, kl var ju 20,10 typ och han hade lite jobb att göra innan han skulle få sova så.. Och helt mega trötta blev vi allihopa efter maten!


Min goa lilla Pappa i min urhärliga vinterjacka =)



När vi kom hem så blev de slöa på soffan för mig, lillen är heeelt vild och har varit sedan vi kom hem igen och ja la mig på soffan, tror nästan att den håller på borra ner sig i bäcknet mer nu för jäääädrar vad det trycker på neråt mycket... riktigt så man hoppar till för de gör så ont när man är helt oförberedd lixom...

För lite drygt en timma sedan lyckades jag fånga en liten häl strax under revbenen!!!! =D
Såååå otroligt häftigt när man kan se och känna vad det är för små kroppsdelar som dansar loss där inne...
Känslan går lixom inte att beskriva utan måste upplevas!


(inte min mage på bilden, men typ sådär kan man se ibland om man har riktig tur....)



Strax innan 22 tiden så blev Robert mega sugen på kladdkaka men de orka jag inte ställa mig och göra då så det fick bli Choklad och Hallon mouse istället! Blev precis lagom klart till premiären av Prison Break så vi har suttit och mummsat mouse och tittat på det nu lite drygt en timma..




Meeeen, nu får det bli sängen tror jag! Är lite lagom trötter och har hemskt ont i höfterna och ryggen så kan behöva ligga ner lite och bara mysa ner huvudet bland alla kuddar och bli omhållen av mitt "stora hjärta" =)

Tha Tha

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag kan bara lägga upp från youtube... Svårt att förklara men här finns en som kan : http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html



Puss

2008-10-21 @ 07:54:08
URL: http://pisaang.blogg.se/
Postat av: Emmelie

åh jag vill åxå se kroppsdelar.. de har jag inte luckats med ännu :(

2008-10-21 @ 10:38:14
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback