Öööm inte riktigt alla får i hagen eller grabben?

Fick en kommentar på ett community där jag är medlem som jag kände att jag vela svara på...
Förstår dock inte riktigt hur den här grabben tänker....


Kille 23år:  jag fattar inte du e ganska söt i ansiktet men din mage ser VÄLDIGT konstig ut jämfört med dom som vanlígtvis e gravida!

Jag:  haha jasså? vadårå?

Kille 23år:  haha ja duuu vet inte men du e söt endå! och ät mer kanske kroppen din e för smal och du kommer få massa sprickcor om de växer för snabbt så ät mer så du slipper sprickorna!!!

Jag:  nej du ja ska inte äta mer än vad jag redan gör har redan gått upp 11 kilo och har ca 2½ månad kvar innan det är dags... sen är bristningar hormonellt och oftast inte pga att man växer för snabbt (iaf under en graviditet) Alla kroppar ser olika ut när dem är gravida... vissa blir lite störra än andra...

Kille 23år:  okej det e lugnt jag förlåter dej för du e för smal!!!
pussa mej nu o massera mina tår...*sträcker fram bena*

Kommentarer
Postat av: Emmelie

FInns alltid idioter, på min blogg finns de hundra av dom som tycker de e jätte kul o trycka ner andra.

Kram på dig

2008-10-13 @ 19:04:58
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Helena

Ååå spännande på julafton, du kommer allså få den bästa julklappen!!! Va svårt, har ju inte sätt magen mer än på några bilder, men en flicka. De tror jag att du får!



Puss

2008-10-14 @ 07:31:59
URL: http://pisaang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback