Kräkas

Blööö vi 22-23 tiden igår kväll så började jag må så sjukt fruktansvärt illa igen :(
Och hade meeega ont i magen.. kunna knappt andas heller för lillen trycker på så himla mycket uppåt.. ligger jag på rygg känns de som ja har en elefant unge över bröstkorgen och ligger jag på sidan (spelar ingen roll vilken) så trycks allt ihop i mitten och stoppar upp all andning känns det som..

Krälade iväg till sängen och kändes som jag låg och pusta och frusta hela natten för att få luft och kunna inte hitta nå sätt att ligga bekvämt på och så känna sig spy sjuk heeela tiden på det...
Fick gå upp en sväng vi 4 tiden och hänga över toaletten men inte satan blev de bättre för det inte.. :/

Har inte blivit många timmars sömn i natt så känner mig helt död idag, andningen är bättre nu iaf men har inte kunnat äta något ännu för illamåendet :( Har tagit lergigan iaf och hoppas på att illamåendet ska ge med sig lite mer snart så jag vågar mig på att försöka få något i magen för jag håller verkligen på hungrar ihjäl!
Och lillen behöver sin energi oxå, den är lite seg i dag känner jag inte alls lika sprattlig som han/hon varit senaste dagarna nu... men de är nog för att jag själv är så seg och trött och inte har så mycket energi att ge den för tillfället...
Men den bökar lite iaf, pillar med tårna vid revebenen och vevar lite med armarna nere i ljumskarna hehe :)



Han ju aldrig lägga upp nån bild igår så blir en nu istället.
Ingen större skillnad sedan förra veckan... känns nästan lite mindre tom....


Allt på östra gick bra föresten, intressant att se och höra lite vad dom hade att säga.. Nu ska vi bara försöka få en plats att komma och kika på Möndal oxå så kanske man kan ta ett beslut sedan om vart lillen ska få komma ut till världen, eller aa ingan garantier finns ju om de inte blir snitt men det verkar ju gå bra så de blir  normal förlossning, men man kan ju ha ett önskemål om vart vi vill iaf!


Babysittern och babyboxen från babyproffsen är hemma nu oxå!
En del små söta roliga saker i boxen var det allt =) Och ska försöka sätta ihop sittern och se så denna inte oxå är trasig...


Nu blir de lite mer vila, känner att de är på g att urvla ur sig snart annars (fast jag har ju inget att få ur mig och galla känns inte lockande att få upp)

Tha Tha!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

superfin mage du har :)

2008-10-03 @ 19:05:35
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: saos

Åh vad ja längtar tills min mage ser ut sådär! (fast ändå inte... ) Vackert!! :)

2008-10-06 @ 22:38:36
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback