Bollnäs visiten

Torsdag

Blev en sen "morgon" då vi kom till bollnäs runt halv 4 tiden på morgonen först så vi sov ut läääänge!
När vi väl klev upp och gick in för att äta frukost så upptäckte vi att mamma och pappas kylskåp har lagt av...
Stank H*****E rent ut sagt, vi börja med att rensa ut så gott vi kunna och slänga massor som höll på ätas upp av sig själv typ eller såg ut som att de skulle kunna springa iväg när man öppnade dörren...
Så det blev till att åka ner på stan en liten sväng och kika runt lite efter kylrensningen istället för frukost så åkte vi iväg till "svärmor" och käkade trattsvamp soppa och blåbärspaj :) *då blev magen glad efter att ha gått utan mat så länge*
Sen hyrde vi film och köpte massvis med snacks på kvällen och bara låg ute i stugan och hade det mega mysigt hela kvällen :)


Var väl helt okej film, var som dem flesta andra "ungdoms filmer" går bra att kolla på för att fördriva tiden men inge vidare speciellt som man kommer ihåg långt långt efter....


Fredag

Robert fick köra ner mig till stan för att möta upp Linnea och Ingrid vid åhlens så skulle vi bege oss iväg och käka lite lunch ihop, själv stack robert ut till sin far i freluga och satte sig och spela lite poker.
Vi hamnade efter lite övervägande på Roy's och käkade varsin stor saftig burgare *mmmm*
Satt och prata massa strunt ett bra tag och planerade för vad vi skulle göra på kvällen...
Efter lunchen for ingrid hem och skulle städa medans jag och Linnea begav oss in på Bolaget där hon fick "köpa ut" enflarra rödvin till mig haha =) Jag vågade inte riktigt köpa själv med min stora fina mage efter "incidenten" i sommras när jag skulle handla och mamma vela ja skulle köpa hem 2 paket cigg till henne... Killen framför i kassan bara stod och gapa och hon som satt i kassan då, *ryser* hennes blick alltså.. Om blickar kunde döda så vore jag inte här idag kan jag bara säga... Såå då var linnea gullig och köpte flaskan åt mig (som för övrigt var till Fanny eftersom hon fyllt år, så få inte för er något om att det var jag som skulle dricka den)
Efter bolaget så gick jag och Linnea och kikade runt lite i affärer men kom snabbt på att fan vi är ju trötta haha så vi satte oss på symfoni och fikade =P

*bör tilläggas att vi hela tiden under bolaget besöket och affär tittandet gick och beklagade oss över hur mätta vi var efter lunchen haha*



Efter ett tag så ringde syster då hon slutat jobba så kom hon ner och gjorde oss sällskap lite, sen var det dags för linnea att bege sig så jag satt kvar och smuttade på min lilla hallonsoda medans syster gick och köpte kadde och blåbärspaj som hon mummsa på, själv övervägde jag att köpa mig en till bulle meeeen magen sa nej hehe skulle ju iväg ut och käka middag med folk om bara nån timma såå =P
Så blev kvar ett tag med syrran sen gick vi och kika lite i affärer, lyckades äntligen hitta målarfärg som jag letat efter så nu ska jag bara komma på vad det ska bli för motiv på lampan till bebis rummet =) *förslag mottages som sagt gärna*

Lite kläder blev de minnsan oxå (som vanligt haha)


sen åkte vi hem till syster och slappa lite innan hon skulle köra ner mig till Spicy cow där ja skulle träffa upp Robert, Johanna, Kristoffer och Matthias för att äta middag =)
Syster satt och försökte få lillen i magen att vakna men den var riktigt envis och vägrade ett bra tag.. ända tills hon tröck till lite nere på magen och måste ha träffat något kännsligt ställe eller irriterat lillen tillräckligt hahaha för JÄDRAR vilken spark det blev haha :D men de var nästan bara den sen var de lugnt igen =)

Middagen på spicy var yber god och fick nästan i mig hälften av den stooora pepparbiffen och potatisen *mmmm*
Robert dumpa av mig hemma hos Ingrig efter middag så satt vi där och kika på Idol, snacka massa skit, kolla på gamla foton och spelade När och Fjärran som JAG på något konstigt sätt lyckades vinna!!!
Tror nog vi alla hamnade i chocktillstånd efter min överlägsna seger ;)


Lördag

Dagen var lugn, vi åkte och hämta Matte sen var och hälsa på Per, Malin och Irma och fikade och kikade lite på Mora Träsk haha =) Åkte efter de till svärmor och hämtade en hel kasse med små bebiskläder som hon hade fått =) Så nu jäklar har vi bodys så de räcker och blir över till ett helt barnhem tror jag haha =D Men dem var jätte söta allihopa!!!
Stanna på stan och käkade lite på Roma, sen bar de av hemm så jag fick frächa upp mig lite, byta kläder och piffa till mig inför födelsedagskalas hos Fanny som blev 23 i torsdags (9/10)
Blev en lyckad förfest med massor klämma och känna på magen haha =)
Känns jätte kul att alla kompisar kan glädjas så mycket med mig och Robert.





Lite tråkigt dock att födelsedagsbarnet däckade hemma på förfesten och inte kunde följa med ut hehe
Själv följde man med en liten sväng ner på SportBaren, men blev inte där länge... Följde med Ingrid och Lina bort till Tranan efter en stund men istället för att gå in så ringde jag Robert så han kom och hämtade mig, kl var ju trotts allt 1 på natten vid detta laget och vi skulle åka hem på söndag morgon var det tänkt.


Söndag

Japp, var tänkt att vi skulle upp vi 7-8 tiden och åka hem till Göteborg, men så blev det inte hehe...
Vi vaknade men låg kvar i sängen och bara myste och låg och titta och kände på magen för bebisen var heeelt vild!
Låg säkert 3 timmar och bara myste med magen =)
*gud så vi längtar efter dig nu vårt lilla hjärta*
Kom iväg vid halv 1 tiden först och var inte hemma fören vid 21 tiden i göteborg igen.



Ja de var "lite" om vistelsen i Bollnäs då!
Nu blir de lite mat i magen innan jag kurrar sönder!

Tha Tha




Grattis, Grattis Fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback