Halmstad - Foto session

Yes, skulle upp i tid i morse för att åka först till Ullared hade vi tänkt oss...
Vaknar senare än planerat, missar avfarten och hamnar i Falkenberg *tjohoo* vänder om och åker tillbaka så kommer vi fram till Gekås och ja vad säger man, vi vände på en gång efter att ha åkt mer än ½km för att få parkering så vände vi där för skulle ta en halvtimma för mig att ta mig till portarn bara och sen kön för att ta sig in vill ja inte ens tänka på hur lång den var... Så hade vi lite drygt 2timmar bara innan vi skulle vara i Halmstad så vi åkte dit, satte oss och käåka en pizza inne i stan och sen for iväg till studion...

Det gick väl sådär kan man säga, men nått fint kort blev det jhu iaf =)
En trött, små förkyld, irriterad (mmm var less för att ja inte fick allt som ja planerat handlat) Mikaela är inte lätt att ha att göra med!
Ja,ja ska inte tråka ut er med detaljer för det orkar jag inte mene här är ett smakprov av bilderna...






Ja där är lite smakprover iaf =)
Nu ska jag vila ryggen lite mer, den är heeelt paj känns det som...
Bebisen ligger och bökar runt som en liten tokstolle nu oxå så ska bara ligga och njuta av vår lilla älsklings "sprattel"

Kanske skriver lite mer sen, om jag orkar....

Tha Tha

Kommentarer
Postat av: Carolina ("Carolina1979" på FL)

Jättevackra bilder!

2008-10-18 @ 19:49:20
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Helena

Bilder va jättefina! Hoppas ryggen är bättre nu...

Kram

2008-10-18 @ 20:04:57
URL: http://pisaang.blogg.se/
Postat av: Emma

Mm.. de har ni verkligen, så jag förstår otåligheten och längtan!

Ja, hoppas du får en vecka eller mer innan! Lucas, fredriks son sen tidigare förhållande är född den 22 december å de är ju kanske inte såå kul å fylla så nära julafton. Dålig tajming ;-) hehe.. men ni får ju en riktigt fin julklapp om den kommer ut som beräknat! Kanske inte så roligt att tillbringa julen på bb dock ;-)



Mm, vi ska på ultraljud på måndag och de ska bli spännande å se men samtidigt e man ju lite nervös! :-)

hahaha.. ja de har ju hunnit blivi en del småttingar nu! Såg att Sofie hade fått, jag visste inte ens att hon varit gravid, så mycke koll har jag! :-) Ida ska ju ha i samma veva som mig också :-)

2008-10-18 @ 20:17:44
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Emma

Och förresten, jättefina bilder! Jag skulle också vilja åka till en fotograf, de är ju sååå roligt att ha kvar som minne !

2008-10-18 @ 20:19:08
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Emma

Jasså! Usch va tråkigt. Helt klart spännande med tvillingar. Själv e nog de min värsta fasa! Jag har liksom fullt upp me den ja har just nu! Tänka sig två samtidigt finns inte på kartan. Men de är väl annorlunda när man väl hamnar där..

Aa.. mari va jag och linda och hälsa på för ett tag sen. Jättesöt va hon lilla natalie! Jasså, ja snacka om tillverkning på hög nivå.. vi är liksom redan ett gäng som e inne på "andra rundan" haha.. :-)

2008-10-18 @ 21:20:13
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Emmelie

Åh vilka super vackra bilder, dom kommer ni nog verkligen uppskatta senare.

Tänk om min pojkvän hade gått med på ngt sånt .

Ja 50 dagar är inte illa, hehe har bf 8 dec, kan försöka klämma ut den tills 7de ;)

2008-10-18 @ 22:46:44
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback