Förbannade j***a parasiter!!!

Här ska man vara mega duktig har man tänkt sig och bjuda sin underbara lilla "gubbe" på middag..
Fiskgratäng stod på menyn *mumma*
Så när man gjort allt klart och fint och allt står i ugnen en sista gång och ska precis sätta på vattnet till moset och öppnar mospåsen så vad får man se?
MASSA små äckliga jävla kusar som krälar runt i mospulvret!!!!


Uppe i högra hörnet har dem deras "Näste" tror jag där som alla kröp in och ut iaf...

Blev te att slänga "skiten" och skicka över Robert till affären och köpa nytt pulver. Sen fick han stå och kolla igenom alla påsar i skafferiet men som tur var hitta han bara i moset och i hårdbröd paketet... Men ska kolla igenom igen i morgon och alla hyllorna *suck* men som tur var så har vi inte så många öppnade påsar därinne...

Maten blev iaf klar tillslut och den fick högsta betyd av Robert *stolt*
Gjorde två varianter eftersom jag inte är så överdrivet förtjust i räkor, så blev en med, en utan =)


       Med räkor               Utan räkor


Lyckades fånga mitt skäggiga lilla troll på bild oxå hehe =P

Så här fint såg det sedan ut när vi satte oss ned för att avnjuta den goa fisken

 
        Roberts tallrik                      Min tallrik

Nu så blir det sängen för mig, R sitter och spelar poker han så det dröjer nog lite innan han kommer och kryper ner i sängen med mig... Får kramas med täcket så länge hehe *gäsp*

Tha Tha

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Du är en riktig husfru du :)

2008-10-26 @ 09:04:47
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Angel

Duktig syster! Såg riktigt gott ut ju, inte kusarna dock..... :S Fast du ahr ju tjatat om att få ha husdjur...? ;) Appråpå det där med ju så stämmer det absolut! Sen finns det även andra saker som är roliga också ;) Puss

2008-10-26 @ 12:32:47
URL: http://dandellion.webblogg.se/
Postat av: Emmelie

haha ja de kanske man borde göra, bara de att jag har lite svårt för o baka om man inte kan äta direkt :P sen är jag inte vidare huslig :P haha .. släng upp bild på rummet sen :)

2008-10-26 @ 12:50:36
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: maria

läskigt...



men maten ser god ut!



Jag gillar din blogg, jag länkar till dej om det är ok?

2008-10-26 @ 15:43:32
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback