Extremt lugn...

Mnjä!
Nu tycker jag allt att lillen ska ta och leva lite rövare...
Har varit extremt, extremt lugnt idag, tror jag känt en eller två små buffar mer är det inte sedan igår kväll...
Har försökt ligga och känna efter och dricka kallt och knuffa på och prata med magen men det hjälper inget.

Har lite ont i magen oxå =/ men det är nog oros ont.. Uffa vad man kan vara så extremt överbeskyddane, orolig och nojjig för någon som man aldrig träffat... Bävar mig nästan för hur orolig och överbeskyddande jag kommer vara när du är ute, kommer nog bli en riktig liten hönsmamma :O


VAKNA NU mitt lilla hjärta!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Fö´rstår precis hur du känner, de e så min är också.. kanske kommer dom in i lata perioder.

2008-10-05 @ 11:37:33
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag blir lika orolig jag när min lilla kille är "för" lugn. Ofta när han haft en lugn dag (sker inte ofta) så lever han riktig rövare dagen efter. Känns som att han tar igen för missad tid eller nåt...

2008-10-05 @ 19:21:58
URL: http://ambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback