Ensamt

Fy vad ensamt det är här hemma nu =(
Robert och hans "grupp" blev klar med projektarbetet sitt tidigare så dem var ledig förra veckan från skolan medans de andra gjorde klart sina projekt...
Så nu känns det mega ensamt att inte ha han hemma =/

Trött är jag oxå, vaknat heeela natten och sprunge på toa och bara vaknat ändå...
En gång vakna jag av att Robert flängde till med armen rakt i mitt ansikte och lyckades på något konstigt vis få in ett finger i min min och dra i kinden hahahaha 

Vaknade iaf precis i tid för att väcka han så han inte skulle bli sen till skolan idag, ingen av oss hade vaknat av hans larm på mobilen... förstår inte riktigt varför jag inte vaknar av det längre... gjorde jag alltid förr...

Neee nu blire lite mera mat för mig sen måste jag sätta mig med föräldrapeningspapperna från FSK och försöka krångla ihop det nu när jag äntligen har fått båda arbetsgivarintygen så jag har alla uppgifter som behövs..
Om jag orkar så blire lite bakning sedan oxå, kanske mockarutor eller sockerkaka.... =)

Tha Tha!

Kommentarer
Postat av: maria

baka är kul :)

har du havandeskapspenning?

2008-10-27 @ 10:24:56
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Haha mm du borde skämmas ;) baka lugnt

2008-10-27 @ 10:49:31
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback