Eget hemma mys

Idag har det som ni fått sett blivit lite bakning...
Sen blev det lite flygande jacob till middag *mumma* ruskigt gott blev det!!!



Nu så ligger jag på soffan och bara tar det lugnt med en stor godispåse! =)
Robert är ute i älvängen och spelar poker med "gubbarna" från hans jobb så jag är alldeles alldeles övergiven så här på halloween :( Alla kompisar är ute och ränner på krogen och har sig och något sådant orkar jag verkligen inte med just nu... Ryggen är helt död som vanligt *suck* börjar bli riktigt riktigt tungt nu alltså...

Dem hade ringt ang. vår vagn igår! :D
Så nu finns den här i stan och står och väntar på att  bli ihop monterad på babyproffsen..
Vi väntar nog några veckor till innan vi hämtar den, försäkringen gäller ju ifrån det att vi hämtar ut den så lika bra att vänta så länge som möjligt =)
Men nu slipper vi oroa oss för att inte ha någon vagn iaf om lillen kommer ut tidigare som det har verkat som att den vill senaste tiden...
Men ja har kommit på att bara för att lillen verkar ha bråttom med att komma ut så kommer jag väl säkerligen gå över sålänge som det går och bli igång satt på roberts födelsedag eller nå sådant i början av januari haha
Men så länge hoppas jag verkligen inte att vi måste vänta!

En liten bebis i födelsedags present vore lagom =P Inte på min födelsedag men i dagarna omkring vore heeeelt underbart så hinner man komma in i rutiner lite och vänja sig och komma hem till bollnäs och fira julen och nyår där :)

Nu ska jag kika vidare på idol!
Tha Tha!


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Haha. Jo, den var inte billig resan. Men allt som allt så betalade vi strax över 5000:- för oss båda eftersom vi fått resepresentkort på 10.000:-. Så det blev inte så farligt... :D



Ska kolla med Andreas så skickar vi över lite kakrecept.



Puss

2008-11-01 @ 16:45:14
URL: http://dandellion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback