Donat

jaaa nu har jag donat och krånglat och försökt och pillat och grejat fram och tillbaka halva kvällen...

Mat uppehåll och en liten kvällsprommis till och tillbaka från affären efter föräldrakursen blev det oxå *skönt, men faaan vad det blåst ute i kväll* annars har jag bara pillat med designen heeela dagen/kvällen....
Ser ut som det gör nu för tillfället när man aldrig hållt på med sådant innan hehe så det är väl lite sisådär måste jag säga haha meeen jag gör så gott jag kan och prövar mig fram tills jag hittar något som jag tror mig gilla :)

Sååå , håll till godo! en dag så kommer det se fint ut hehe =)
Har ju inge bättre för mig om dagarna så det blir nog till att pilla mer och dona fint när man lärt sig lite mer!

Skriver mer om föräldrakursen och dyl. i morgon/senare i dag för nu är jag så trött och har så ont i ryggen då ja suttit upp precis hela dagen i princip!

Nu blire tigga till sig lite massage och march i säng!

Tha Tha

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hehe fy fan vilket väder de va igår alltså, trodde seriöst fönstrerna skulle blåsa in, blixtra o åska med.

Va e de för föräldrakurs? Sån som "ingår" eller ngn ni själva bestämt er för att gå?

Våran börjar nästa vecka tror jag :P

2008-10-22 @ 09:57:12
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Men hur många gånger e den? vi får bara tre tillfällen.. kram

2008-10-22 @ 13:08:05
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback