Dålig dag...

Idag har jag en dålig dag igen...
Har pillat lite med på designen till bloggen men nu orkar jag inte bry mig om det för tillfället så nu får de vara som det är om ja inte orkar ta tag i de mer under dagen...

jag blir arg och irriterad för minsta lilla grej och bara gråter...
Är arg i typ 1 minut sedan måste jag sitta och böla i typ 20 innan jag kan bli människa igen...
*förbannade hormoner*

Så blöder jag näsblod hela tidenm inte mycket men det rinner lite konstant känns det som...
Så fort jag nyser eller snyter mig så kommer det massor sedan kommer det lite vart efter som hela tiden, med vissa undantag då...


SÅ nu sitter man här, svullen i hela fejjan efter att ha bölat över något så löjligt som en liten "tillrätta visning" på ett ord jag inte riktigt viste hur man stava så jag frågade om hjälp men allt blev bara fel och självklart så bryter jag ihop över det...
Har papper i näsan för när man gråter så snorar man, snorar jag så rinner det blod ur snoken...


NE!
Idag är det synd om mig!
Nu ska jag spela lite tv-spel och avreagera mig lite och tycka synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hehe ja men va fan de e la bara o tacka o ta emot. man kanske år jätte många bra tips i dom?

2008-10-22 @ 15:35:59
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Helena

Men då!!! Men de kan ju bara bli bättre.. ;) Kram

2008-10-22 @ 19:09:01
URL: http://pisaang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback