Woho!

Första natten på ungefär 20 veckor som jag INTE tvingats kliva upp mitt i natten och kissa *glad*
Och lyckades somna rätt så snabbt fasten jag har så förbannat ont i bröstkorgen, ska se om det blir bättre under dagen annars så får jag ringa vårdcentralen och höra om jag kan komma dit och få något annat mot smärtan och så dem kan känna se det inte ligger helt snett revbenet så att det läker snett... det vill jag verkligen inte :(

Just nu ser det ut att kunna bli en fin dag faktiskt,  solen skiner lite, det är lite frostigt ute och nån grad varmt, 3-4 kanske... Synd man inte har några bra kläder så man kunnat ge sig ut på en liten kort prommis men det är för kallt för det för tillfället...får se om man kanske orkar med det sen innan jag går till föräldrakursen, ta en liten omväg så de kanske blir 30 istället för 10min prommenad...
Robert är på jobbet så han möter mig där nere vid vårdcentralen strax innan det börjar.
Tiden har gått rätt snabbt nu igentligen, 6veckor skulle kursen hålla på, en gång i veckan... Och nu är vi redan inne på näst sista gången! =)

Ska nog försöka städa lite idag oxå, måste röra mig lite.. ryggen blir ju bara värre av att jag inget gör så...

Och just ja! Vi fick p-platsen =D Såå nu kommer vi bara behöva gå över vägen för att komma till bilen *woohoo*
från 1/1,a får vi den platsen. Nu ska vi bara få tag på den där jädra tapet snubben igen... lite drygt 2 månader sedan vi prata med dem på bovärdskontoret första gången om det men fortfarande inte hört något... och ja hade ju velat ha det gjort innan bebisen kommer och det är ju inte så många veckor kvar nu!

Nu är det dags för fruktstund för min del!
Käkade frukost förlite drygt en timme sedan men är redan meeega hungrig igen haha =)
Så nu ska jag trycka i mig lite vindruvor och äpple!

Skriver nog mer i kväll efter vi varit på föräldrakursen!
Tha Tha

Kommentarer
Postat av: maria

Vad skönt att slippa gå upp och kissa. MIn bebis måste ligga konstigt eller nått för jag måste gå upp minst 2 gånger varje natt.

Vad gott det lät med vindruvor!

2008-11-13 @ 09:34:24
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback